کد خبر : 1385695 | 18 دی 1395 ساعت 18:32 | 66K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ پیروانی به انتقاد غیر منطقی

سکوت شما لطفتان به فوتبال است

برخورد بسیار تند مدیر تیم ملی نسبت به اتفاقات اخیر نشان داد که منظور او از این برخوردها کسی جز امیر عابدینی نیست.

سکوت شما لطفتان به فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، انتقاد برانکو از کی روش و برخورد تاریخی کی روش در دیپورت کردن بازیکنان پرسپولیس خیلی ها را به اظهار نظر کشانده است ،یکی از این نفرات امیر عابدینی است که درباره استعفای کی روش حرف زده و اعلام کرده پیروانی،مدیر تیم ملی نتوانسته کی روش را کنترل کند و به جای کنترل کی روش،تحت تاثیر او قرار دارد !


البته عابدینی بر اساس خصلت خود حرف زده است .او عاشق فوتبال است و وقتی هم مدیر تیم های مختلف است ،علاقه دارد در امور فنی هم دخالت کند اما دخالت امیر عابدینی در این مقال ابتدا پاسخ فریدون اصفهانیان را در بر داشته است .او که خود از اعضای هیئت مدیره فدراسیون است به گونه ای ادعای خود را بیان داشته که مشخص است منظورش این است که عابدینی در این باره کاره ای نیست ،او گفته است:عابدینی مسئول کمیته اقتصادی است و استعفای کی روش باید در هیئت مدیره مورد بررسی قرار گیرد!

پیروانی که قصد نداشت مصاحبه ای کند ، همان حرف هایی را که در جمع خبرنگاران گفته بود را در مصاحبه با ورزش سه تکرار کرد و گفت :کاری به گذشته ها ندارم ولی این حرف ها به سود فوتبال نیست .

 

پیروانی که آشکارا غضبناک بود اما به علت موقعیت ویژه اش در اداره حاشیه ها در فوتبال سعی در خویشتن داری داشت گفت:کسانی که سمتی در این باره ندارند لطف کنند و ساکت باشند تا بتوان اشکالات را در سیستم مدیریت فوتبال ملی برطرف کرد .

دیدگاه‌ها