کد خبر : 1385909 | 19 دی 1395 ساعت 16:48 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

در این بازی نقطه ضعف ما در گل زدن از بین رفت؛

فرکی: تلاش می‌کنیم بین شش تیم اول باشیم

حسین فرکی سرمربی تیم سایپا پس از کسب تساوی در دیدار برابر ماشین سازی می گوید که از نتیجه کسب شده راضی است.

فرکی: تلاش می‌کنیم بین شش تیم اول باشیم

به گزارش خبرنگار "ورزش سه"، حسین فرکی پس از کسب تساوی در خانه ماشین‌سازی در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 


همه از این بازی راضی بودند
 به اعتقاد من بازی خوبی بود. شناخت ما از حریف کامل بود. در طول تعطیلات تمرینات‌مان را به خوبی پیگیری کرده و آماده‌تر از ماشین‌سازی بودیم. فرصت پیروزی در این دیدار را هم داشتیم، اما با تمام احترامی که برای ماشین‌سازی قائلم، این اتفاق رخ نداد. فکر می‌کنم همه کسانی که بازی را دیدند راضی بودند، چون موقعیت‌های خوبی روی دروازه هر دو تیم ایجاد شد.

 


می توانستیم برنده بازی باشیم
اعتقاد دارم در هر دو نیمه از حریف برتر بودیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. متأسفانه از یکی دو شوت از راه دور گل خوردیم برای همین شرایط روحی تیم ما اُفت کرد. به ثمر رسیدن گل سوم می‌توانست روحیه بازیکنان را بدتر هم کند، اما در نیمه دوم امیدوارم بودیم که دو گل را جبران کنیم که خوشبختانه توانستیم با شروع نیمه دوم دو گل بزنیم که البته حدود سه موقعیت را هم از دست دادیم. یک اشتباه باعث شد دوباره عقب بیفتیم، اما خوشبختانه با پنالتی بازی را 3 - 3 مساوی کردیم. پس از پنالتی و ده نفره شدن تیم حریف کار برای ما دشوارتر شد. اگر از موقعیت‌های خودمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

 


از همین یک امتیاز راضی هستیم
ما بازی 2 بر صفر باخته را 2 - 2 مساوی کردیم و سپس در حالی که 3 بر 2 عقب بودیم به نتیجه تساوی 3 - 3 رسیدیم. یعنی دو بار شکست را به مساوی تبدیل کردیم. اولویت ما برای این بازی کسب سه امتیاز بود، اما با توجه به شرایط میهمانی ما و میزبانی حریف از کسب همین یک امتیاز هم راضی هستیم.

 


ضعف همیشگی ما در این بازی از بین رفت
چیزی که بین دو نیمه به آن اعتقاد داشتیم این بود که شایسته باخت نبودیم، چون مالک بازی بودیم. ضعف همیشگی تیم ما یعنی گل نکردن موقعیت‌ها در این بازی شکست و ما سه گل به ثمر رساندیم. گفتیم که ما نباید شکست بخوریم، اما اگر باختیم هم دلیلش تیم حریف نیست، بلکه اشتباهات خود ماست.

 


باز هم مدافعان ما اشتباهاتی داشتند
من در خصوص خط دفاعی ماشین‌سازی اظهارنظر نمی‌کنم، اما تیم ما اشتباهاتی در خط دفاع داشت که روی آنها کار کرده بودیم. با این وجود باز هم مدافعان ما در این بازی اشتباهاتی داشتند.

 


حضور در میانه جدول برای ما قابل قبول است
 برنامه‌ریزی و پیش‌بینی ما رسیدن به نیمه نخست جدول است. اگر دو سه بازیکن جذب کنیم می‌توانیم به نیمه اول جدول برسیم. هر چند هدف ما از ابتدای فصل کسب سهمیه آسیایی بود، متأسفانه در جام حذفی نتوانستیم به این مهم برسیم و در لیگ هم تا اینجای کار سهمیه را از دست داده‌ایم. سایر تیم‌ها بازیکنان بهتر و باکیفیت‌تر جذب می‌کنند. بالانشینان کادر تیم‌های خودشان را بسته‌اند و خیلی سخت است که بخواهیم به آنها نزدیک شویم، اما حضور در میانه جدول عملکرد قابل قبولی برای ما خواهد بود.

 


نمی خواهیم باشگاه را تحت فشار بگذاریم
ممکن است بازیکنان شاخصی بگیریم و نتیجه مناسبی هم کسب کنیم، اما جذب بازیکنان شاخص تضمینی برای نتیجه گرفتن نیست. ما می‌توانیم با میدان دادن به بازیکنان جوان به فوتبال کشور کمک کنیم. دوست داریم فوتبالی زیبا بازی کنیم و نتیجه خوبی هم بگیریم، اما با توجه به شرایط فعلی اگر بخواهیم باشگاه را تحت فشار بگذاریم، درست نیست. سعی می‌کنیم در کنار نتیجه‌گیری به فوتبال کشور هم کمک کنیم. 

 


تلاش می کنیم بین شش تیم باشیم
تلاش می‌کنیم جزو شش تیم قرار بگیریم، اما قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر جدول هم برای ما خوب است.

دیدگاه‌ها