کد خبر : 1386108 | 20 دی 1395 ساعت 13:49 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

با بازگشت پارسه به لیگ برتر؛

تعجب خارجی‌ها از اتفاقات والیبال ایران (عکس)

یک بار دیگر سازمان لیگ فدراسیون والیبال رای خود را زیر پا گذاشت و با برگرداندن پارسه به لیگ تمام برنامه های نقل و انتقالی و جدول را بر هم ریخت.

به گزارش "ورز ش سه"، شب گذشته مسولان تیم والیبال پارسه به فدراسیون رفتند تا با مذاکرات مجدد به لیگ برتر بازگردند. آنها که حتی یک درصد از قرارداد بازیکنانش را هم نداده اند با موافقت فدراسیون به لیگ برگردانده شدند در حالیکه سازمان لیگ اعلام کرده بود آنها باید از دور مسابقات کنار گذاشته شوند. پس از صالحین ورامین، پارسه دومین تیمی است که با دستور سازمان لیگ کنار گذاشته می شود و باز به مسابقات بازمی گردد.


بازیکنان پارسه آزاد اعلام شده بودند و پس از اعلام فدراسیون 5 بازیکن به تیم های خاتم اردکان، شهرداری ارومیه و صالحین ورامین پیوستند و سرمربی آنها هم تیم دیگری را برای ادامه راه انتخاب کرد اما شب گذشته فدراسیون والیبال اعلام کرد بازیکنان را به تیم پارسه بازگرداند.


این اتفاقات عجیب باعث شد تا سایت های خارجی هم واکنش نشان دهند و این اتفاق باورنکردنی را مورد پوشش قرار بدهند. تنها در ایران این اتفاق می تواند رخ بدهد که تیمی از سوی فدراسیون منحل شود و با یک اعتراض فورا به لیگ بازگردد و یا بازیکنان آزاد اعلام شوند، جذب سایر تیم ها شوند و باز با دستور فدراسیون به تیم سابق بازگردند.

 

1172099

دیدگاه‌ها