کد خبر : 1386875 | 23 دی 1395 ساعت 18:36 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

حسین حسینی، هر روز باتجربه تر از دیروز

نخستین کلین‌شیت جایگزین رحمتی(عکس)

جایگزین سیدمهدی رحمتی در استقلال توانست نخستین کلین شیت خود را به ثبت برساند؛ اتفاقی که شکستن یک رکورد هم تلقی می شود.

به گزارش "ورزش‌سه"، سیدمهدی رحمتی در ادامه مسائل پیش آمده اش با علیرضا منصوریان یک بار دیگر روی نیمکت نشست، بدون اینکه مصدوم یا محروم باشد. او همچون دیدار قبلی با سپاهان به بهانه اینکه از نظر فنی شرایط حسین حسینی بهتر است، مقابل نفت هم روی نیمکت نشست و شاهد عملکرد خوب دروازه بان جوان آبی ها بود. 


رحمتی به واسطه سال ها حضور موفق در استقلال توانسته رکوردهایی را ثبت کند اما حالا با نیمکت نشینی اش این رکوردها در آستانه شکسته شدن هستند. یکی از رکوردها این بود که از سال گذشته هر وقت یک دروازه بان دیگر به جای رحمتی به میدان رفته، او نتوانسته دروازه‌اش را بسته را نگه دارد. سال گذشته که وحید طالب لو به عنوان دروازه بان دوم در استقلال حضور داشت، او در 3 مسابقه مقابل سیاه جامگان، ملوان و استقلال خوزستان در ترکیب آبی پوشان قرار گرفت اما از هر 3 تیم گل خورد. امسال هم سیدحسین حسینی در بازی با سپاهان شرایط مشابهی داشت و گل خورد اما این دروازه‌بان جوان با عملکرد خوب خود در بازی امروز مقابل نفت تهران توانست دروازه اش را بسته نگه دارد و نخستین کلین شیت را در دومین بازی فصل به نام خود ثبت کند.

 


حسینی در دو بازی گذشته خیلی خوب توانسته توانایی های فنی اش را نشان داده و پاسخ اعتماد کادرفنی را بدهد. او امروز در دقایق ابتدایی با یک واکنش فوق العاده مانع باز شدن دروازه تیمش شد. همچنین در دقایق پایانی مسابقه که نفت برای فرار از شکست روی دروازه استقلال فشار می آورد، حسینی توانست با تکیه بر توانایی هایش مانند یک دروازه بان باتجربه بدرخشد تا پیروزی از استقلال گرفته نشود. او بازی به بازی باتجربه تر عمل می کند و نوید ظهور یک دروازه بان خوب را به فوتبال ایران می دهد. 

 


خیلی ها بر این باورند که همین عملکرد خوب، حسینی را در ترکیب اصلی تیم استقلال حفظ می کند و در چنین شرایطی فعلا باید عکس های تکراری از حضور مهدی رحمتی روی نیمکت را تماشا کنیم. اتفاقی که ممکن است در آینده مشکلات دیگری را نیز به وجود بیاورد.

دیدگاه‌ها