کد خبر : 1386878 | 23 دی 1395 ساعت 18:45 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

حمله مدیرعامل نفت به کمیته داوران و فدراسیون

شهریاری: آنها به تیم نفت خیانت کردند

مدیرعامل باشگاه نفت تهران نسبت به اتفاقات بازی با استقلال صحبت های عجیبی انجام داد.

شهریاری: آنها به تیم نفت خیانت کردند

به گزارش "ورزش‌سه"،  حسین شهریاری در پایان دیدار نفت تهران مقابل استقلال درباره شکست تیمش اظهار داشت: «شرایط نابرابری در بازی حاکم بود. همانطور که دیدید خطای قبل گل به هیچ وجه خطا نبود. من متاسفم برای دپارتمان داوری. آقای تاج وارد شوند و اجازه ندهند بیش از این تیم های دیگر ضعیف بشوند و حقشان خورده شود.»


او ادامه داد: «گزارشگر هم داشت ششدانگ آبی می زد. آخر این چه کاری است؟ تیم های کوچک را نزنید. آنها را قوی کنید تا لیگ بهتری داشته باشیم و البته در آسیا هم نتیجه بگیریم.»


مدیرعامل باشگاه نفت در ادامه گفت: «از بازی قبل که استقلال را در جام حذفی بردیم برنامه داشتند؛ همه عوامل جمع شده بودند که به استقلال کمک کنند و کمکشان را هم کردند. در بازی با سپاهان 45 دقیقه علیه تیم ما سوت زد و لابد انتظار این بود که علی دایی بی صدا بایستد.»


شهریاری با انتقاد از تمرین کردن استقلال در زمین تختی بیان کرد: «به چه حقی زمین بازی ما را به استقلال دادید؟ شما خیانت کردید. به ما گفتند "شما اجازه تمرین ندارید" و ما زمین را برای مسابقه آماده می کنیم اما استقلال در اینجا تمرین کرد. آنها همه ترفندها را انجام دادند تا آن بازی در حذفی را جبران کنند.»


وی در پایان افزود: «دانشگر را محروم کردند و گفتند او تماشاگران را تحریک کرده در حالی که استقلال باخته بود، هواداران عصبانی بودند و احتیاجی به تحریک نبود.»

دیدگاه‌ها