کد خبر : 1386879 | 23 دی 1395 ساعت 18:46 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

روز خوب 4 یار جانشین در ترکیب استقلال

بازیکنان جانشین منصوریان در دیدار با نفت تهران با نمایش خوبی که داشتند پایه گذار برد استقلال شدند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان بازی با نفت تهران را با 4 تغییر نسبت به بازی با سپاهان آغاز کرد. یعقوب کریمی در این بازی جانشین زکی پور شد و خسرو حیدری در بازگشت به زمین به جای هرایر مگویان، بازوبند کاپیتانی را بست. محسن کریمی نیز جانشین جابر انصاری مصدوم شد و امید نورافکن جوان در نهایت به جای مجتبی حق دوست در ترکیب استقلال قرار گرفت.


یعقوب کریمی در بازگشت به ترکیب استقلال یکی از بهترین نمایش های خود را نسبت به گذشته داشت و در دفاع و حمله بی نقص ظاهر شد. کریمی که در این بازی متفاوت از گذشته بود، به نظر می رسد دوباره جایگاه خود را در ترکیب اصلی به دست آورد.

 


خسرو حیدری در این بازی در دفاع موفق عمل کرد و توانست در روزی که کاپیتان استقلال بود، به خوبی آبی ها را در زمین برای کسب پیروزی رهبری کند. حیدری مطمئنا در ادامه لیگ نیز با بازوبند کاپیتانی، کار سختی برای رهبری آبی ها خواهد داشت.

 


محسن کریمی در این بازی جانشین جابر انصاری شد که در نیم فصل اول لیگ یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود. کریمی در بازگشت از مصدومیت از روزهای خوب همیشگی دور بود اما مطمئنا بازی در چمن های مناسب تر در آینده می تواند برای کریمی که بازیکنی پا به توپ است، روز بهتری خلق کند.

 


امید نورافکن در اولین دیداری که با پیراهن استقلال در پست تخصصی خود انجام می داد روز بسیار خوبی داشت. نورافکن در پخش توپ و کنترل جریان بازی در کنار امید ابراهیمی روز خوبی را سپری کرد و در نهایت تا پایان در ترکیب استقلال بود.

 


4 بازیکن جانشین منصوریان در این بازی در مجموع روز خوبی داشتند تا بنزین سبز منصوریان در این بازی موثر واقع شود.

 

عکسها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها