کد خبر : 1386889 | 23 دی 1395 ساعت 19:06 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

به کمیته انضباطی و کمیته داوران تبریک می گویم

محمد دایی: داور باید برای استقلال کاشته می‌زد!

مربی تیم فوتبال نفت تهران می گوید که برای کمیته داوران متاسف است و داور باید شخصا ضربه کاشته استقلال را می زد.

محمد دایی: داور باید برای استقلال کاشته می‌زد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد دایی با حضور در نشست خبری بعد از بازی با استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

 

داور برای استقلال باید کاشته می زد
لازم است به کمیته انضباطی یک خسته نباشید بگویم. آنها شبانه جلسه گذاشتند و رای دادند. این رای آنقدر برای آنها سنگین بود که سه چهار روز باید استراحت می کردند. تبریک دوم را به کمیته داوران بابت انتخاب داوران بگویم. در بازی با سپاهان و استقلال در جام حذفی دیدیم که داوری چه اشتباهاتی داشت. به نظر من کاشته ای که منجر به گل استقلال شد را خود داور باید می زد. بازیکن حریف لیز خورد و خودش افتاد و داور هم از خدا خواسته گفت بیا و بزن توی گل. برای کمیته داوران برای این چینش متاسفم. حالا فردا می گویند درست بود ولی ملت ما می دانند جریان چیست.

 

 

از مسئولان تختی تشکر می کنم
جا دارد از مسئولان تختی هم تشکر کنم که لطف کردند و زمین را به استقلال دادند. یک تشکر هم از مسئولان برگزاری بازی می کنم که پشت هم بازی های ما را انداختند و می بینیم بازی ها پشت سر هم است. ما باید چند ماه دیگر فینال برگزار کنیم. آنها کمک به ما کردند تا بچه های بازیکنان ما بزرگ شوند و به آن بازی برسند. یک تشکر هم از روسای کمیته ها و تاج می کنم که کاملا بر همه چیز احاطه دارند. ایشان می بینند همه دارند ایده آل کار می کنند. ایشان می بینند که در استادیوم ها هیچ فحاشی در کار نیست. 

 

 

با تیم قلع و قمع شده به این بازی آمدیم
ما با تیمی که قلع و قمع شده بود به این بازی آمدیم. 50 درصد تیممان را نداشتیم و بازیکنانم با تمام توان بازی کردند. بازی ما با تیم مقابل بود. شما در جام حذفی دیدید که توان ما برابر استقلال چقدر بود. ما امروز نمی توانستیم جلوی استقلال و زمین و زمان و کمیته داوران و کمیته انضباطی بازی کنیم. ما فقط فوتبالی می توانستیم بازی کنیم. برخی اوقات همه کار از عهده ما بر نمیاد. این برد هم مبارک استقلال باشد. ما هم سعی می کنیم بهتر از این باشیم

 

 

ادامه دارد...

دیدگاه‌ها