کد خبر : 1387106 | 24 دی 1395 ساعت 15:40 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

سعداوی: ماشین سازی دگرگون شده است

سرمربی فولاد خوزستان می گوید که تلاش زیادی برای کسب پیروزی انجام دادند اما دروازه بان حریف اجازه پیروزی نداد.

سعداوی: ماشین سازی دگرگون شده است

به گزارش "ورزش سه"، نعیم سعداوی بعد از تساوی برابر ماشین سازی در ورزشگاه یادگارامام تبریز با حضور در نشست خبری درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

نگه داری از چمن یادگار کار سختی است


از تمام دست‌اندرکارانی که چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) را آماده کردند، تشکر می‌کنم. در چنین فصل و چنین استانی نگهداری از این چمن کار سختی است و از همه کسانی که ورزشگاه یادگار امام (ره) را آماده استفاده کردند، تشکر می‌کنم.

 

بازی تماشاگر پسندی ارائه کردیم

 

ما به دنبال این بودیم که بازی جذابی ارائه دهیم. فکر می‌کنم این اتفاق هم افتاد و تماشاگران شاهد بازی جذابی بودند، فقط این دیدار گل کم داشت. واقعیت این بود که دو تیم در ایجاد موقعیت خوب عمل کردند، اما به نظرم سهم ما بیشتر بود. به خصوص در نیمه اول که تیم ما موقعیت‌های گلزنی زیادی داشت و می‌توانستیم در همان نیمه کار را تمام کنیم، اما دروازه‌بان حریف بسیار خوب کار کرد.

 

ماشین سازی دگرگون شده بود

 

امروز چهره دگرگون شده ماشین‌سازی را دیدیم. فکر می‌کنم این تیم در آینده روزهای خوبی را با فرهاد کاظمی خواهد داشت.

 

هر دو تیم دنبال گلزنی بودند


ما دنبال سه امتیاز بودیم، اما خوشحالیم که در نخستین دیدار دور برگشت توانستیم یک امتیاز را در حالی که میهمان بودیم، کسب کنیم. امروز دو تیم موقعیت‌های خوبی خلق کردند و واکنش‌های دروازه‌بان‌ها نشان داد که هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند. ما تلاش می‌کنیم هواداران‌مان از تماشای فوتبال لذت ببرند، اما امیدوارم این فوتبال زیبا با گلزنی هم همراه باشد. بازیکنان ما به این شرایط جوی عادت ندارند، اما امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و من از آنها راضی هستم.

دیدگاه‌ها