کد خبر : 1387428 | 25 دی 1395 ساعت 16:15 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: توهین به سمبل اسپانیا پذیرفتنی نیست

رئال مادرید فردا از هفته 18 لالیگا در سانچس پیسخوان، دیداری بسیار حساس مقابل سویا پیش رو دارد.

زیدان: توهین به سمبل اسپانیا پذیرفتنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم پنجشنبه گذشته نیز در کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که رئال مادرید به لطف گل دقیقه 93 بنزما توانست با تساوی 3-3 از زمین خارج شود. کهکشانی ها بازی رفت را 3-0 برده بودند و بدین ترتیب راهی دور بعد شدند.

جدال فردا، رویارویی تیم های اول و دوم لالیگا است. رئال با 4 امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر از سویا صدرنشین است.

 

 

1170569

 

 

زیدان در مورد بازی فردا گفت:« اطمینان دارم که فردا دیدار بسیار دشواری پیش رو خواهیم داشت؛ دقیقا مثل بازی روز پنجشنبه و شاید حتی سخت تر.

رضایت به تساوی؟ هرگز چنین نخواهد بود. فردا با هدف پیروزی وارد زمین می شویم و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا برنده بازی باشیم. سویا در زمین خود و با جوی که هوادارانش ایجاد می کنند، تیمی بسیار پیچیده است و کسب پیروزی برابر این تیم از همیشه سخت تر می شود؛ ولی تحت هیچ شرایطی برای مساوی وارد میدان نخواهیم شد.»

 

توهین ها به سرخیو راموس در ورزشگاه سویا:« قبل از هر چیز باید بگویم که راموس کاپیتان رئال است و یک الگو برای همه. او سمبل فوتبال اسپانیا است و توهین ها به او غیر قابل پذیرش هستند.

در این مورد چیزی بیشتر نمی گویم چون هر دو باشگاه بیانیه داده و به حفظ احترام بازیکنان در بازی فردا تاکید کرده اند. هم ما و هم سویا به یک چیز مشترک فکر می کنیم: حفظ احترام بازیکنان در زمین.»

 

 

1172902

 

 

خروج بازیکن از زمین در پاسخ به توهین ها:« خیر، این راه درستی نیست. من با این روش موافق نیستم. مثلا در یک ورزشگاه با 90 هزار تماشاگر، مطمئنا افرادی حضور دارند که علاقه مند توهین به بازیکنان حریف هستند و نمی توان جلوی این رفتارها را گرفت. بازیکن باید در زمین بماند و خروج از زمین، چاره کار نیست.»

 

رونالدو:« او پنجشنبه را استراحت کرد و کاملا آماده بازی فرداست. رونالدو بسیار خوب تمرین کرده و برابر سویا از ابتدا به میدان خواهد رفت. تمام تمرکز او به درخشش در بازی فردا معطوف شده است.»

دیدگاه‌ها