کد خبر : 1388276 | 28 دی 1395 ساعت 19:05 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید از منصوریان حمایت کنیم

لطیفی: حجازی هم این فشار را نتوانست تحمل کند

علی لطیفی، مهاجم سابق استقلال و کارشناس فوتبال معتقد است که استقلال تفاوت های زیادی با تیم قبلی منصوریان دارد و فشار موجود در این تیم مربیان بزرگی را تحت تاثیر قرار داده است.

لطیفی: حجازی هم این فشار را نتوانست تحمل کند

به گزارش "ورزش سه"، علی لطیفی مهاجم سابق استقلال و کارشناس فوتبال پس از چهارمین شکست تیم آبی پایتخت در لیگ برتر و این بار مقابل استقلال خوزستان می گوید: «استقلال هنوز به ترکیب ثابت خود نرسیده است و این موضوع هنوز این تیم را به نظم تاکتیکی نرسانده است. به نظر من استقلال هنوز بازی مد نظر خود را نمی توانند در زمین به اجرا بگذارند و با بازی ایده آل هنوز فاصله زیادی دارد.»


او در مورد شرایط استقلال در لیگ جاری هم معتقد است: «استقلال با تیم های اخیر منصوریان تفاوت های زیادی دارد و همیشه فشارهای زیادی را برای سرمربی آن تیم به همراه دارد. منصوریان در نفت با خیال راحت و با کمترین فشار به کار خودش ادامه می داد اما فشار در استقلال بسیار بالا و متفاوت با سایر تیم هاست. استقلال تیمی است که بزرگانی مثل ناصر حجازی هم نتوانستند این فشار را تحمل کنند و منصوریان هم فعلا نتوانسته با این فشارها کنار بیاید.»


لطیفی با این اظهار نظرات در مورد منصوریان به صحبت های خود خاتمه داد: «من اولین نفری بودم که مخالف آمدن علی منصوریان بودم و می گفتم برای او این جایگاه زود است چراکه یقین داشتم منصوریان هم خودش را می سوزاند و هم استقلال را  و متاسفانه پیش بینی ام درست در آمد.»

دیدگاه‌ها