کد خبر : 1389406 | 03 بهمن 1395 ساعت 10:17 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

دلاوری: با بازی انتخابی به تیم ملی اضافه شدم

مشتزن سنگین وزن ایران می‌گوید پس از رفع مصدومیت با برگزاری مسابقه انتخابی جواز حضور در اردوی تیم‌ ‌ملی را کسب کرده است.

دلاوری: با بازی انتخابی به تیم ملی اضافه شدم

به گزارش "ورزش سه"، جاسم دلاوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ‌اضافه شدنش به اردوی تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: به دلیل یک بدشانسی و مصدومیت که برایم پیش آمد نتوانستم در مسابقات قهرمانی کشور که گام نخست برای ورود به تیم‌ ‌ملی بود شرکت کنم.  پس از کسب یک آمادگی نسبی با درخواستی که به آقای ناطق نوری و نایب رییس فدراسیون دادم آنها برایم یک بازی انتخابی تدارک دیدند که توانستم در آن مسابقه نظر مربی کوبایی را جلب کنم و به اردوی تیم‌ ‌ملی بوکس ‌اضافه شوم.

 

بوکسور 91 + کیلوگرم کشورمان با بیان این که مربی کوبایی از یک کشور صاحب سبک در ورزش بوکس می‌آید، ادامه‌ داد: مربی کوبایی سه هفته‌ است که با تیم‌ ‌ملی بوکس کار می‌کند و عملکرد او راضی کننده است. برای این که بتوانیم یک نظر کلی راجع‌ به سطح و عملکرد او بدهیم باید یک تا دو مسابقه تدارکاتی برگزار کنیم تا بتوانیم به صورت 100 درصد و قاطع راجع‌ به او اظهار نظر کنیم.

 

نایب قهرمان بازیهای آسیایی اینچئون همچنین در مورد جوان بودن تیم‌ ‌ملی بوکس، اظهار کرد: بوکسورهای ما جوان هستند و تجربه کافی ندارند،  ولی می‌توانند با تمرین زیر نظر مربی کوبایی برای سال‌های آینده بوکس ایران مفید باشند. مهم‌ترین نیازی که این تیم دارد مسائل و مشکلات مالی است که به دلیل نبود رسانه و تلویزیون هیچ ‌اسپانسری حاضر به حمایت از تیم‌ ‌ملی بوکس نیست. اگر بتوانیم ‌اسپانسرهای خوبی برای بوکس جذب کنیم قطعا موفق خواهیم بود.

 

ملی‌پوش بوکس ادامه‌ داد: امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به بوکس کشور داشته باشند تا با حمایت رسانه‌ها با رو آوردن ‌اسپانسرها به این ورزش مشکلات مالی تیم‌ ‌ملی بر طرف شود. فدراسیون بوکس نیز بزرگترین مشکلی که دارد کمبود شدید بودجه است که  نمی‌تواند اردوها و بازی‌های تدارکاتی زیادی را برای تیم‌ ‌ملی برگزار کند،  ولی امیدواریم که بتوانیم با مربی کوبایی به موفقیت‌های خوبی دست یابیم.

 

دلاوری در پایان راجع‌ به کسب سهمیه المپیک و مدال آوری برای تیم‌ ‌ملی بوکس، اظهار کرد: کسب مدال و سهمیه المپیک بسیار سخت است،  ولی دور از دسترس نیست. به خاطر مصدومیتی که داشتم نتوانستم در دوره گذشته به  المپیک بروم،  ولی در این دوره با انگیزه بسیار بالاتری آمده‌ام تا جبران کنم و امیدوارم که بتوانم کسب سهمیه کنم و مدال خوش رنگی را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

دیدگاه‌ها