کد خبر : 1389839 | 04 بهمن 1395 ساعت 15:31 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای جابجایی رکوردهای ملی تلاش می کنم

قاسمی: انگیزه ام بیشتر شده است

دونده المپیکی دوهای سرعت کشور گفت: برای جابجایی رکوردهای ملی انگیزه زیادی دارم.

قاسمی: انگیزه ام بیشتر شده است

به گزارش "ورزش سه"، رضا قاسمی در آستانه حضورش در مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: یک هفته قبل از آغاز رقابت های داخل سالن سال گذشته در تمریناتم مصدوم شدم و با همان وضعیت در مسابقه 60 متر شرکت کردم و رکورد 6:70 ثاینه را ثبت کردم. وضعیت مصدومیتم تشدید شد و مجبور بودم برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا مدارا کنم. در قطر هم با وجود آسیب دیدگی رکورد خوبی ثبت کردم و نایب قهرمان شدم. در همان مسابقات با مداوای سطحی در 4 در 400 متر امدادی شرکت کردم و به مدال نقره دست یافتیم. فشارهایی که متحمل شدم باعث شد در تمرینات و اردوهای قبل از المپیک محتاطانه عمل کنم که همین امر موجب شد در ریو نتیجه خوبی را کسب نکنم. اما شکر خدا با پیگیری های درمانی در حال حاضر وضعیت بهتری دارم و آماده ام تا در مسابقات پیش رو به نتیجه خوبی برسم.


تنها دارنده مدال 100 متر ایران در رقابت های قهرمانی آسیا تاکید کرد: انگیزه زیادی برای جابجایی رکوردهای ملی دارم و تنها دلیلی که بعد از المپیک ریو دوباره به تمریناتم ادامه دادم این بود که مدال بازی های آسیایی را هم به افتخاراتم اضافه کنم. اشتیاق زیادی برای کسب این مدال دارم چرا که دوست دارم قابلیت های خودم را با تصاحب این افتخار دوباره اثبات کنم. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و دوباره بتوانم سریع ترین مرد ایران شوم؛ این پایان کار من نیست و برای المپیک توکیو با قدرت بیشتری حاضر خواهم شد.


وی با اشاره به تعیین جوایز برای برترین ها و رکوردشکنان گفت: اقدام فدراسیون برای حمایت از قهرمانان در مسابقات داخلی قابل تحسین است. این راهبرد به همه ورزشکاران انگیزه می دهد با اشتیاق بیشتری در مسابقات شرکت کنند. پیش از این در مسابقات داخلی تنها به اهدای حکم و مدال بسنده می شد که هیچ نفع مالی برای برترین ها نداشت، اما با این تصمیم درست و قابل تحسین، قهرمانان نیز از نظر مادی حمایت می شوند.

دیدگاه‌ها