کد خبر : 1389953 | 04 بهمن 1395 ساعت 19:07 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: عدم تمرکز داور مانع از اخراج ابراهیم زاده!

کاپیتان گسترش فولاد می گوید که داور مسابقه تمرکز نداشت و به همین دلیل بازیکن این تیم پس از دریافت دو کارت اخراج نشد.

اسدی: عدم تمرکز داور مانع از اخراج ابراهیم زاده!

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی اسدی پس از شکست برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بچه‌های ما مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند. تاکتیک ما در این دیدار این بود که مهاجمان پرسپولیس را مهار کنیم و تا حدودی نیز در انجام وظیفه خود موفق بودیم. تنها یک لحظه غفلت داشتیم که این غفلت باعث شکست‌مان شد.


کاپیتان گسترش فولاد با انتقاد از عملکرد داور مسابقه ادامه داد: داور بازی را با سوت‌های خود از جریان می‌انداخت و خطاهای 70 به 30 را به نفع پرسپولیس می‌گرفت. متاسفانه حرکت سیدجلال حسینی نیز باعث شد جو بازی برگردد، ما باخت خود را توجیه نمی‌کنیم چرا که پرسپولیس در حال حاضر از بهترین‌ تیم‌های ایران است و در کورس قهرمانی قرار دارد اما صالحی می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد.


اسدی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا داور مسابقه ابراهیم زاده را پس از دریافت دو کارت زرد تصریح کرد: مقصر این مسئله داور مسابقه است چرا که باید خودش تمرکز داشته باشد. مسئولیت این اتفاق با او و کمک‌هایش است اما متاسفانه کمک‌های او اصلا در این بازی حواسشان به این بازی نبود و بیشتر مراقب این بودند بازیکنان چه می‌گویند تا از طریق بی‌سیم به داور منتقل کنند.

دیدگاه‌ها