کد خبر : 1390072 | 05 بهمن 1395 ساعت 11:01 | 78K بازدید | 0 دیدگاه

شانه خالی کردن مدیران استقلال از حکم فیفا

مدیران باشگاه استقلال در ادعایی عجیب می گویند که از حکم فیفا اطلاعی نداشتند و حکمی به آنها ابلاغ نشده است.

شانه خالی کردن مدیران استقلال از حکم فیفا

به گزارش "ورزش سه"، پس از رسانه ای شدن حکم محرومیت استقلال از حضور در بازار نقل و انتقالات زمستانی، مسئولین استقلال کمتر حاضر به پاسخگویی درباره این موضوع شده اند که البته این موضوع با توجه به پر اهمیت بودن این موضوع، اتفاقی طبیعی است.


در این میان اما محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال واکنشی عجیب نسبت به این موضوع داشته است. بزرگی در گفت و گویی در این باره گفته است " در خصوص محرومیت این باشگاه از نقل‌وانتقالات بین‌المللی چیزی به این باشگاه اعلام نشده است."


ادعایی که به نظر می رسد با توجه به صحبتهای مانوسی فر مشاور بین الملل باشگاه فرار از پاسخگویی به افکار عمومی و هواداران این باشگاه است. مانوسی فر اما این موضوع را تایید کرده و می گوید که این اتفاق به دلیل پرداخت نشدن به موقع مطالبات شیحی رخ داده و کمیته حل اختلاف فیفا با اهرم ممنوعیت از حضور در فصل نقل و انتقالات این جریمه را برای استقلال صادر کرده است.


در حکم کمیته حل اختلاف فیفا که تاریخ صدور آن به حدود 45 روز پیش باز می گردد، جریمه عدم پرداخت معوقات شیحی که محرومیت از فعالیت در بازار نقل و است ذکر شده اما مدیران استقلال که با تاخیر در پرداخت معوقات مسبب این اتفاق بودند فعلا ترجیح دادند تا سیاست فرار از مسئولیت را انتخاب کنند.

دیدگاه‌ها