کد خبر : 1390332 | 06 بهمن 1395 ساعت 11:03 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

صدایی از مکالمات داوران وجود ندارد 

ابراهیم‌زاده محروم می‌شود، مگنو بازی می‌کند

اگر برای کمیته داوران محرز شود که هر دو اخطار احمد صالحی به مسعود ابراهیم زاده بوده، این بازیکن بازی بعدی گسترش فولاد را از دست خواهد داد.

ابراهیم‌زاده محروم می‌شود، مگنو بازی می‌کند 

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که دیروز در مصاحبه اختصاصی حسن کامرانی فر ، رئیس دپارتمان داوری با "ورزش سه" خواندید احمد صالحی مدعی شده در دقیقه 34 به مگنو اخطار داده هر چند که تصاویر تلویزیونی به صراحت نشان می دهد اخطار احمد صالحی به مسعود ابراهیم زاده بوده و این بازیکن و مگنو هم این تصمیم را تایید کردند. البته داور چهارم و کمک ها ادعای احمد صالحی را تایید کردند که رفتاری غیر از این انتظار نمی رفت.


با این حال دپارتمان داوری با تاکید مهدی تاج در حال بررسی وضعیت است و اگر بعد از واکاوی های لازم به خصوص پرسش از مسعود ابراهیم زاده و مگنو باتیستا و بازبینی تصاویر تلویزیونی به این نیتجه برسد که اخطار اول هم به مسعود ابراهیم زاده بوده، این بازیکن شانس بازی با ذوب آهن را از دست خواهد داد و مگنو که سه اخطاره شده، دو اخطاره می ماند و این هفته برای گسترش فولاد بازی می کند. 


این خبر از سوی یکی مسئولان فدراسیون فوتبال تایید شد. 


اما در خصوص مکالمات رد و بدل شده بین داور وسط و داور چهارم در دقیقه 34 صدای ضبط شده ای وجود ندارد که کمیته داوران آن را منتشر کند به این خاطر که این کمیته ضبط صدای داوران را قانونی نمی داند. 


در مصاحبه دیروز کامرانی فر این طور آمده بود در دقیقه 34 داور چهارم که مسئول ثبت اتفاقات بازی است از داور چهارم می پرسد اخطار را به کدام بازیکن داده ای که داور وسط می گوید به بازیکن شماره 5 یعنی مگنو.


در هر صورت بر اساس ماده 67 آیین نامه انضباطی کمیته داوران می توانست درخواست تصحیح اخطارها را برای کمیته انضباطی بفرستد. در روزهای اخیر دپارتمان داوری اشتباهات محرز را پذیرفته و سعی می کند با دور کردن چند هفته ای داورانی که اشتباه می کنند آنها را متنبه کند. علاوه بر احمد صالحی  این هفته حسین زرگر هم در بازی سایپا – سیاه جامگان یک اشتباه بد داشت که به همراه احمد صالحی چند هفته ای بازی های لیگ برتر را قضاوت نخواهند کرد. تورج حق وردی هم که پیش تر مرتکب اشتباه شده بود اکنون دو هفته ای است که نه در لیگ برتر قضاوت می کند و نه در دسته اول.

دیدگاه‌ها