کد خبر : 1390701 | 07 بهمن 1395 ساعت 15:17 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه؛

ورامین غول‌کش جدید با هدایت عطار

تیم والیبال صالحین ورامین پس از تمام مشکلاتی که پشت سر گذاشت توانست شهرداری ارومیه تازه به اوج بازگشته را شکست دهد تا همچنان تیم سرسخت لیگ باقی بماند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یکی از مهمترین نتایج لیگ والیبال در ارومیه رقم خورد جایی که شهرداری این شهر مقابل صالحین ورامین با نتیجه ٣ بر ٢ شکست خورد تا نوار پیروزی های میزبان با سرمربیگری عباس برقی پاره شود.


بازیکن ارومیه ای که شروع فصل خوبی نداشت با قهر تراویسای پدر و پسر برخلاف تصورها شرایط بهتری را پیدا کرد و توانست در غیاب سرمربی و پاسور اصلی خود تمام بازی های خود را پیروز شود تا اینکه این تیم روز گذشته بالاخره مقابل صالحین ورامین متوقف شد.

 

1176081


صالحین ورامین هم تیمی بود که نیم فصل سختی را پشت سر گذاشت و تا آستانه انحلال هم پیش رفت اما پس از کنار رفتن سرمربی و بازیکنان ارزشمندش اوضاع متفاوتی را به خود گرفت. این تیم با هدایت مجتبی عطار در اولین دیدار مقتدرانه عمران ساری را شکست داد و تا آستانه پیروزی مقابل پیکان هم پیش رفت. این تیم با سرمربی جدیدش روز گذشته شهرداری ارومیه را شکست داد تا همچنان با سرمربی و بازیکنان جدیدش جزو شانس های اصلی حضور در پلی آف باشد.

دیدگاه‌ها