کد خبر : 1390960 | 08 بهمن 1395 ساعت 18:20 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: شایعات زیادی در این ماه شنیده می شود

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد اخبار و شایعاتی که در مورد جدایی بازیکنانش وجود دارد صحبت کرد.​​​​​​​

کونته: شایعات زیادی در این ماه شنیده می شود

 

به گزارش "ورزش سه"، فردا چلسی در FA CUP برابر برنتفورد قرار خواهد گرفت و دون آنتونیو تصمیم دارد به بعضی از بازیکنان نیمکت نشین بازی بدهد.

 

کونته گفت: "بگوویچ از ابتدا در ترکیب چلسی قرار خواهد گرفت. او همچنان بازیکن ماست و باید همگان این موضوع را متوجه باشند. من شرایط همه بازیکنان را درک می کنم اما آنها نیز متقابلا باید شرایط من و باشگاه را درک کنند. FA CUP زمان خوبی برای بازی کردن بازیکنانی است که در طول فصل کمتر زمان به آنها می رسد.

 

 

1081728

 

 

در انتهای فصل ما همه چیز را بررسی خواهیم کرد. من چیز زیادی در مورد اسامی خوانده شده نمی دانم. در گذشته نیز در مورد بگوویچ سوال شد اما باید عنوان کنم که از حضور او در ترکیب چلسی خوشحال هستم. تعهد و رفتار او بیرون از مستطیل سبز تحسین برانگیز است و بازیکن مهمی برای رختکن چلسی محسوب می شود.

 

در مورد شرایط و امکان جدایی برتیسلاو ایوانویچ چیزی نمی دانم البته در موقعیت حساس و مهمی قرار داریم زیرا زمان فصل نقل و انتقالات است. شایعات زیادی در این مقطع ساخته می شود که بعضی از آنها دروغ و بسیاری حقیقت دارد. نمی دانم تا انتها چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما باشگاه از افکار من خبر دارد و من علاقمندم با همین بازیکنان تا پایان فصل ادامه بدهم".

دیدگاه‌ها