کد خبر : 1391189 | 09 بهمن 1395 ساعت 15:23 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

ویلیامز:

بدون ونوس نمی‌توانستم ۲۳ بار قهرمان شوم

سرنا ویلیامز که ساعتی پیش برای بار بیست و سوم قهرمان مسابقات گرند اسلم شد، به تمجید از خواهرش پرداخت و تاکید کرد بدون او نمی‌توانسته است این قهرمانی‌ها را بدست آورد.

بدون ونوس نمی‌توانستم ۲۳ بار قهرمان شوم

به گزارش "ورزش سه" و  به نقل از ایسنا، سرنا ویلیامز در فینال مسابقات تنیس اوپن استرالیا مقابل خواهر خود ونوس ویلیامز به پیروزی رسید. او بعد از این پیروزی به خواهرش برای عملکرد خوبش تبریک گفت.

 

سرنا بعد از پیروزی در فینال رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا گفت: می‌خواهم به ونوس تبریک بگویم. او انسان فوق‌العاده‌ای است. بدون او نمی‌توانستم ۲۳ گرند اسلم را ببرم. بدون او هم راهی وجود نداشت که من به جایی برسم. او تنها دلیل است که من به خاطرش امروز اینجا ایستادم. از او بسیار تشکر می‌کنم. شایسته تشویق است. فکر می‌کنم ونوس بازگشت خوبی داشت. معتقدم می‌تواند سال بعد جای من بایستد. البته از واژه بازگشت خیلی خوشم نمی‌آید. باید بگویم که او هیچ وقت نرفته بود که برگردد.

 

ونوس ویلیامز نیز بعد از شکست مقابل خواهرش گفت: خوشحالم که امروز مقابل تو بازی کردم. همه شما را دوست دارم. سرنا ویلیامز خواهر کوچک من است. به او بابت قهرمانی در  ۲۳ گرند اسلم تبریک می‌گویم. در کنار تو هستم. بعضی از بازی‌ها را مقابل تو باختم. عجیب است اما واقعیت دارد. هر وقت من توانستم، تو توانستی. به تو افتخار می‌کنم. تو برای من به اندازه دنیا ارزش داری.

 

سرنا ویلیامز در حال حاضر در لیگ جهانی در رده دوم قرار دارد و آنجلیک که در رتبه اول است اما انتظار می‌رود ۳۰ ژانویه، ویلیامز دوباره به صدر جدول رنکینگ بازگردد.

 

دیدگاه‌ها