کد خبر : 1391339 | 09 بهمن 1395 ساعت 20:02 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری‌های فیزیکی؛ پای ثابت نقش جهان(عکس)

دیدار دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان در شرایطی با تساوی بدون گل پایان یافت، که در طول 90 دقیقه بارها شاهد درگیری‌های بازیکنان به خصوص در نبردهای هوایی بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان اصفهان با توجه به تحت فشار بودن از سوی هواداران برای کسب سهمیه آسیایی در دیدار برابر صنعت نفت آبادان برای کسب پیروزی به میدان آمده بود و بارها روی دروازه حریف موقعیت سازی کرد.

در سوی مقابل اما فیروز کریمی برای کسب تساوی پا به میدان گذاشته بود و همین باعث شد تا از آغاز این دیدار شاهد حضور سپاهانی‌ها در زمین صنعت نفت باشیم.
استراتژی متفاوت دو تیم که فیروز کریمی نیز در کنفرانس خبری پایان دیدار به آن اشاره داشت، سبب شد تا در طول بازی بارها شاهد درگیری های فیزیکی دو تیم باشیم و به خصوص در توپ های هوایی بارها بازیکنان برای زدن توپ های اول با هم به هوا برخاستند.

تفکر تدافعی فیروز کریمی در مقابل نیاز مبرم سپاهان به کسب پیروزی، باعث شد که تیم سپاهان همانطور که ویسی به آن اشاره داشت، به کناره ها و ارسال توپ از جناحین روی بیاورد؛ اتفاقی که درگیری های هوایی را تشدید می کرد.

نورمحمدی مدافع جدید تیم صنعت نفت در کنار سایر مدافعین این تیم نظیر حسین بغلانی که به دلیل مصدومیت قادر به ادامه کار نشد، نقش پررنگی در کسب یک امتیاز کریمی از اصفهان داشتند و به خوبی وظایف دفاعی خود را انجام دادند.

مدافعین نفت آبادان بارها با مهاجمین سپاهان در هوا و زمین برخورد و در مواقعی که موفق به زدن توپ نمی شدند، بی دقتی مهاجمان سپاهان و واکنش های دروازه بان حریف مانع از فروپاشی دروازه نفت آبادان می شد.

 

 

 

عکس از شهرام شریفی

دیدگاه‌ها