کد خبر : 1391361 | 09 بهمن 1395 ساعت 21:02 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

قبل از برخورد توپ به دستم داور سوت زده بود

توضیح نورمحمدی درباره صحنه مشکوک

مدافع صنعت نفت آبادان گفت: بازیکن سپاهان من را هل داد، تعادلم را از دست دادم و باعث شد توپ به دستم برخورد کند اما قبل از آن داور سوت را زده بود.

توضیح نورمحمدی درباره صحنه مشکوک

به گزارش "ورزش سه" به نقل از  ایمنا، رضا نورمحمدی عصر شنبه و پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران در خصوص صحنه ای که بازیکنان سپاهان اعتقاد به پنالتی داشتند و اعتراضات پس از آن، اظهار داشت: بازیکن حریف من را هل داد، تعادلم را از دست دادم و باعث شد توپ به دستم برخورد کند اما قبل از آن داور سوت را زده بود. هم من و هم بازیکنان حریف شنیدند که قبل از برخورد توپ به دستم داور سوت را زده بود.


وی گفت: داور به خاطر خطایی که بازیکن حریف بر روی من انجام داده بود قبل از برخورد توپ به دستم سوت را زده بود. حتی اگر توپ هم قبل از سوت داور به دستم برخورد کرده باشد فاصله نیم متر هم نبود چون بازیکن سپاهان پایش را بالا آورده بود و دستم بسته بود.


نورمحمدی در خصوص شرایط بازی، بیان کرد: بازی خوبی بود و مقابل سپاهان تحت فشار بودیم چون تیم سپاهان تیم خوب با بازیکنان آینده‌دار و جوان است. سپاهان تیم کاملی است که سال‌های بعد می‌تواند مدعی باشد.


بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بازی سختی داشتیم اما به دست آوردن همین یک امتیاز مقابل تیم سپاهان و تماشاگران این تیم برای‌ ما غنیمت بود. در کل بازی دست سپاهان بود.

دیدگاه‌ها