کد خبر : 1391404 | 10 بهمن 1395 ساعت 00:10 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی قاطع اینتر برابر پسکارا

اینتر با پیروزی 3-0 مقابل پسکارا، به رتبه چهارم سری A صعود کرد.​​​​​​​

پیروزی قاطع اینتر برابر پسکارا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی در ادامه نتایج خوب شان موفق شدند با سه گل پسکارا را از پیش رو بردارند و بالاتر از لاتزیو، در رتبه چهارم قرار بگیرند.

 

بازی با حملات اینتر آغاز شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند در دقایق ابتدایی موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند. برتری اینتر ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 23، قفل دروازه پسکارا باز شد.

 

ارسال مارسلو بروزوویچ به دهانه دروازه پسکارا، از همه مدافعان این تیم عبور کرد و دانیلو دی آمبروسیو روی تیر دوم، با یک ضربه بغل پای ساده، توپ را وارد دروازه کرد.

 

بعد از این گل هم برتری اینتر ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه بازیکنان این تیم دو موقعیت بسیار خوب را برای گلزنی از دست دادند، ژوائو ماریو در دقیقه 43، حساب کار را 2-0 کرد. این بار ایوان پریشیچ بود که در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او را ماریو تبدیل به گل کرد. نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید.

 

 

1176676

 

 

برتری نرآتزوری در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفتند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی، مانع از رسیدن این تیم به گل شد.

 

اما سرانجام در دقیقه 73، میزبان به گل سوم رسید. فرار ایکاردی از تله آفساید و پاس عرضی او، روی خط محوطه شش قدم به ادر رسید و او هم در موقعیتی تک به تک، دروازه بان پسکارا را مغلوب کرد.

 

حتی بعد از به ثمر رساندن گل سوم هم برتری اینتر ادامه داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و اینتر با همان سه گل به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها