کد خبر : 1391441 | 10 بهمن 1395 ساعت 10:26 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی: عملکرد داور اعجاب انگیز بود!

مالک تیم سیاه جامگان هم در فهرست بلندبالای شاکیان داوری بازی دیروز این تیم مقابل فولاد است.

عباسی: عملکرد داور اعجاب انگیز بود!

به گزارش "ورزش سه"، عباسی درباره تساوی جنجالی تیمش در اهواز گفت : شروع خوبی نداشتیم اما در ادامه بازی را در اختیار گرفتیم. خیلی خوشحالم که تیم روند رو به رشد خودش را ادامه می‌دهد. همه انتظار داشتند که ما مقابل فولاد شکست بخوریم.

 

عباسی در ادامه تاکید کرد: فولادی ها می‌خواستند ما را غافلگیر کنند و شاید انتظار داشتند که ما روز بدمان باشد و روی فرم نباشیم، اما سزاوارانه بازی کردیم و عطش زیادی برای برد داشتیم. اکنون بی‌صبرانه منتظر بازی با گسترش فولاد هستیم. قبل از بازی این آگاهی را داشتیم که روزی سختی را مقابل فولاد سپری خواهیم کرد. اکنون این دیدار به پایان رسیده و باید از فردا برای بازی با گسترش فولاد آماده شویم و این بازی را فراموش کنیم.

 

مالک باشگاه سیاه جامگان با اشاره به داوری ضعیف این دیدار گفت: از روی ضربه ایستگاهی گل زدیم، اما آفساید گرفتند. خودشان هم می‌دانستند اشتباه کردند، چون فیلم آن صحنه را دیده بودند.در نیمه دوم، توپ به ران بازیکن ما برخورد کرد اما داور پنالتی گرفت. در مجموع باید بگویم عملکرد داور این مسابقه اعجاب انگیز بود و نتوانست بازی را به خوبی مدیریت کند.

 

عباسی در پایان در مورد بازی با گسترش فولاد در هفته آینده خاطر نشان کرد: طبیعی است که ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنده شویم. هدف‌مان از ابتدای فصل مشخص بود که آن هم بقا در لیگ برتر است و برای این جایگاه باید تلاش زیادی کنیم تا بتوانیم در پایان با کسب رتبه تک رقمی لیگ را به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها