کد خبر : 1391453 | 10 بهمن 1395 ساعت 10:56 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم بازیکنان فولاد احساسی است

در پی ادعایی که بازیکنان فولاد در خصوص کنارکشیدن از رقابت های لیگ برتر و حضور در بازی های محلات اهواز مطرح کردند مربی این تیم از احساسی بودن این تصمیم سخن گفت.

تصمیم بازیکنان فولاد احساسی است

به گزارش "ورزش سه"، در پی اتفاقات رخ داده در جدال فولاد با سیاه جامگان که منجربه نادیده گرفتن پنالتی از سوی داور بعد از اعتراضات مشهدی ها شد بازیکنان فولاد اعلام کردند از این هفته دیگر در بازی های لیگ برتر به میدان نخواهند رفت تا فوتبال ایران بدون فولاد به کار خود ادامه دهد.


این تصمیم که توسط بازیکنان قدیمی فولاد در اختیار رسانه ها قرار گرفت با واکنش چندانی از سوی مسئولان باشگاه روبرو نشد تا این که امروز فریسات دستیار اول نعیم سعداوی و مربی فولاد با احساسی خواندن این تصمیم گفت:« بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و این تصمیم آن‌ها احساسی بوده است. مسلما هر چه موضع باشگاه باشد تمام عوامل تیم ملزم به اجرای آن خواهند بود و تصمیم فردی در میان نیست».


داور بازی فولاد با سیاه جامگان برای اولین بار در دنیا بعد از اعتراض یک تیم به تصمیمش برای اعلام پنالتی با گذشت دقایقی این پنالتی را کنسل کرد تا زمینه بازگشت تیم معترض به زمین فراهم شود که همین اقدام با دلخوری شدید فولادی ها و اعتراضات آنها توام شد.

دیدگاه‌ها