کد خبر : 1391464 | 10 بهمن 1395 ساعت 11:22 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

حق وردی، از خطای اشتباه تا دربی شمال

تورج حق وردی دوباره به صحنه قضاوت برگشت. داوری که در بازی نفت – استقلال با گرفتن یک خطای بی دلیل به سود استقلال، گل امید ابراهیمی و پیروزی شاگردان علیرضا منصوریان را منجر شد.

حق وردی، از خطای اشتباه تا دربی شمال 

به گزارش "ورزش سه"، تورج حق وردی این اشتباه را در هفته شانزدهم مرتکب شد و به همین خاطر در هفته های 17-18 و 19 شانس قضاوت در لیگ برتر را از دست داد و حال در بازگشت به صحنه قضاوت باید یک بازی دسته اول را سوت بزند و طبیعتا در هفته بیستم لیگ برتر هم سوت نخواهد زد. 


قضاوت بازی ای که در دسته اول به تورج حق وردی محول شده بازی حساسی است. دربی شمال. بین تیم  های خونه به خونه و سپیدرود رشت. بازی ای که برای هر دو تیم شش امتیازی است. خونه به خونه بعد از شکست خانگی در برابر پارس جنوبی و سقوط به رده هشتم جدول با نادر دست نشان به توافق رسیده و حال در اولین گام مترصد شکست سپیدرود است تا به سرعت امتیازات از دست رفته را جبران و اختلاف را کم کند. در آنسوی میدان سپیدرود که یک بازی معوقه در کارنامه دارد بعد از تساوی در برابر ملوان برای اولین بار در هفته های اخیر به رده سوم جدول سقوط کرده و حضور در این رتبه یعنی صعود نکردن به لیگ برتر. با این شرایط طبیعی است که سپیدرود هم برای پیروز شدن بازی کند. این ها بیانگر این مسئله است که تورج حق وردی بازی سختی را برای قضاوت پیش رو خواهد داشت و اگر از این بازی به سلامت عبور کند به نظر می رسد از هفته بیست و یکم دوباره شانس قضاوت در بازی های لیگ برتر را پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها