کد خبر : 1391603 | 10 بهمن 1395 ساعت 18:24 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

ساسوئولو 0-2 یوونتوس

پیروزی آسان یوونتوس در زمین ساسولو

دیدار تیم های ساسولو و یوونتوس لحظاتی پیش با نتیجه 0-2 به سود بیانکونری خاتمه یافت تا با توجه به شکست رم در زمین سامپدوریا، جایگاه یووه در صدر جدول مستحکم تر شود.

پیروزی آسان یوونتوس در زمین ساسولو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس به عنوان صدرنشین سری آ به زمین ساسولو رده چهاردهمی رفته بود تا یک سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کند.

یووه که خاطره خوبی از بازی فصل گذشته خود مقابل ساسولو نداشت، بازی را هجومی آغاز کرد و دقیقه 9 نیز از میزبان خود پیش افتاد.

 

 

1176825

 

 

ارسال زمینی ساندرو از چپ را ایگواین با تیزهوشی خود و با ضربه ای دقیق به قعر دروازه فرستاد تا یووه خیلی زود پیش بیفتد.

دقیقه 25 یوونتوس که همچنان تشنه گلزنی نشان می داد فاصله را بیشتر کرد.

اشتباه مسلم مدافع ساسولو و توپ ربایی ایگواین در نهایت برای میزبان گران تمام شد. پاس رو به عقب ایگواین از سمت چپ را خدیرا از درون محوطه جریمه با ضربه ای دیدنی به گل دوم یووه بدل کرد تا نیمه اول با برتری 2-0 بیانکونری ها به اتمام برسد.

 

 

1176823

 

نیمه دوم نیز با میدان داری یووه اغاز شد و این تیم دقیقه 50 روی کرنر ارسالی و ضربه بونوچی می توانست فاصله را به سه گل افزایش دهد اما توپ مماس با تیر به بیرون رفت. کمی بعد دیبالا می توانست گلزنی کند اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

بعد از این دو فرصت، ساسولو نیز صاحب فرصت گلزنی شد که بوفون با واکنش خوب خود مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

بیانکونری ها تیم برتر میدان بودند و دقیقه 70 ایگواین با فرار از تله آفساید بهترین بخت برای دو گله کردن خود و سه گله کردن یووه را به دست آورد اما واکنش عالی گلر ساسولو ، ایگواین را ناکام گذاشت.

تلاش دو تیم در ادامه بازی نتیجه ای نداشت و یوونتوس با کسب این پیروزی و با 51 امتیاز همچنان صدرنشین سری آ باقی ماند.

دیدگاه‌ها