کد خبر : 1391639 | 10 بهمن 1395 ساعت 21:17 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل من یونایتد با درخشش شواینی

منچستر یونایتد موفق شد در روز درخشش شواینی با 4 گل از سد ویگان گذر کند.

پیروزی پرگل من یونایتد با درخشش شواینی

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به جز لیورپول، بیشتر مدعیان لیگ برتری به دور بعدی جام حذفی صعود کرده بودند، من یونایتد نیز در خانه به دنبال حذف ویگان بود.

 

در دقایق ابتدای در جریان بازی اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. در دقیقه 11 اولین خطر روی دروازه یونایتد ایجاد شد که ضربه از راه دور دن بورن با عکس العمل رومرو مواجه شد.

 

دقایق بعد، یونایتد بر توپ و میدان مسلط شد و حملاتی را روی دروازه ویگان ترتیب داد. در دقیقه 25 ماتا می توانست با یک ضربه والی گل اول را به ثمر برساند که این اتفاق رخ نداد. در ادامه یونایتد روی همکاری مصباح و میخیتاریان می توانست به گل برسد که این موقعیت نیز منجر به شکستن قفل دروازه ها نشد.

 

در نهایت و در حالیکه دو تیم آماده شنیدن سوت پایان بازی بودند، من یونایتد موفق شد دروازه ویگان را باز کند. روی ارسال شواینی که بعد از مدت ها در ترکیب اصلی منچستر قرار گرفته بود، مروان فلینی موفق شد با ضربه سر گلزنی کند تا در نیمه ای که منچستر قادر به ارائه نمایش خیلی خوبی نبود، در نهایت با یک گل برتری به رختکن برود.

 

 

1176874

 

1176873

 

 

اما من یونایتد نیمه دوم را بسیار هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا چند موقعیت گل ساخت. در ابتدا مصباح می توانست رو پاس رونی گل دوم را به ثمر برساند و دقایقی بعد شواینی در آستانه گلزنی قرار گرفت اما ویگان مقاومت خوبی در برابر این حملات نشان داد.

 

اما در نهایت حملات من یونایتد به بار نشست و این تیم گل دوم را به ثمر رساند. نفوذ مارسال از سمت چپ و ارسال دیدنی او در محوطه جریمه با ضربه سر اسمالینگ همراه بود تا یونایتد با 2 گل از حریف پیش افتد.

 

 

1176882

 

 

1176880

 

در ادامه باز هم یونایتد کنترل بازی را در اختیار داشت و حملات زیادی روی دروازه ویگان ترتیب داد تا بالاخره در دقیقه 74 به گل سوم نیز رسید. باز هم آنتونی مارسیال در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال دیدنی او در دهانه دروازه به میخیتاریان رسید تا این هافبک ارمنی نیز گل سوم را به ثمر برساند.

 

1176883

 

 

اما این پایان کار نبود و این بار و در دقیقه 81، هره را با ارسال پاس گل با ضربه سر برای باستین شواین اشتایگر، مقدمات گلزنی این هافبک آلمانی را فراهم کرد و او نیز با یک ضربه آکروباتیک دیدنی در دهانه دروازه گل چهارم را به ثمر رساند. با این حساب شواینی بعد از مدت ها نیمکت نشینی، بازگشت خود را با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل جشن بگیرد.

 

در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا من یونایتد صعود به دور بعد را با یک پیروی پرگل برابر ویگان جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها