کد خبر : 1391805 | 11 بهمن 1395 ساعت 15:40 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

شمال و باز هم فاجعه‌ای به نام زمین چمن

دیدار حساس تیم های خونه به خونه بابل و سپیدرود رشت در حالی برگزار می شود که زمین چمن ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل به طرز فاجعه باری خراب است و همین موضوع روی کیفیت بازی دو تیم تاثیر منفی گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه بابل به عنوان یکی از تیم های شمالی حاضر در لیگ دسته اول که داعیه لیگ برتری شدن دارد به مانند اغلب تیم های شمالی از زمین نامناسبی بهره می برد، بازی حساس این تیم در حالی امروز در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار شد که زمین چمن این ورزشگاه در ناهموارترین و بی کیفیت ترین وضعیت خود قرار داشت، موضوعی که در بین ورزشگاه های شمال ایران به صورت زنجیره ای وجود دارد. 

 

1176992


خراب بودن زمین و وضعیت فاجعه بار بودن آن باعث شده تا بازی حساس تیم های خونه به خونه و سپیدرود با حداکثر برخوردهای فیزیکی پیش برود و از کیفیت آن پایین بیاورد، دیداری که با توجه به شرایط موجود بسیار زیبا از آب درآمده و در صورت سالم بودن زمین، می شد موقعیت های به مراتب بیشتری در آن دید. 

 

1176993


بازی در زمین اسفناک بابل در حالی برگزار می شود که خونه به خونه به عنوان یکی از تیم های مدعی لیگ دسته اول مطرح است و این روزها در کورس رسیدن به لیگ برتر قرار دارد و اصلا مشخص نیست در صورت لیگ برتری شدن این تیم، ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل چگونه می خواهد مجوز برگزاری بازی ها را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها