کد خبر : 1391814 | 11 بهمن 1395 ساعت 16:03 | 44.7K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست بازیکن جدید پیکان از مهاجرین افغانستان

فیصل شایسه که روز گذشته قرارداد خود را با تیم پیکان معتقد کرد، در اولین مصاحبه خود از مهاجرین افغانستانی خواست تا از تیم جدیدش حمایت کنند.

درخواست بازیکن جدید پیکان از مهاجرین افغانستان 

به گزارش "ورزش سه"، پس از مدت ها که صحبت از حضور بازیکنان افغانستانی در لیگ ایران شنیده می شد، در نهایت این اتفاق رخ داد و فیص شایسته، کاپیتان تیم ملی افغانستان به عنوان اولین بازیکن از این کشور قراردادی به مدت نیم فصل را با باشگاه پیکان منعقد کرد.


باشگاه پیکان پیش از به خدمت گرفتن این بازیکن از اهداف چندگانه خود برای این انتخاب خبر داده بود که جذب تماشاگر یکی از آن ها بود.


حالا این بازیکن بلافاصله پس از اضافه شدن به تیم پیکان از هموطنان افغانستانی حاضر در ایران خواسته است، تا با حضور در ورزشگاه به حمایت از این تیم بپردازند. او در آخرین مصاحبه خود گفته است: «می‌خواهم از تمامی مهاجران افغانستانی که در این چند روز پیام‌های تبریک فرستادند تشکر کنم. همان طور که افغانستانی‌های خون گرم تیم ملی فوتبال افغانستان را در مقدماتی جام جهانی در تهران تشویق کردند، انتظار دارم که در مسابقات پیکان هم قوت قلبی هم برای من باشند و هم باعث این شوند که پیکان نتایج خوبی در بازی‌های پیش رو کسب کند. من فکر می‌کنم هواداران افغانستانی در ایران احساس وطن‌پرستی و انسان دوستی زیادی دارند. مطمئن هستم که پیکان از این پس تیم پرطرفداری خواهد شد و افغانستانی‌های مهاجر در ایران برای تشویق پیکان به استادیوم‌ها خواهند آمد».

دیدگاه‌ها