کد خبر : 1391820 | 11 بهمن 1395 ساعت 16:11 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی برابر بابلی ها و صعود به رده دوم جدول

سپیدرود برنده بازی بزرگ لیگ یک

شاگردان علی نظرمحمدی موفق شدند بازی مهم خود را در برابر خونه به خونه بابل با پیروزی به پایان برسانند، برد شیرینی که در بابل به دست آمد.

سپیدرود برنده بازی بزرگ لیگ یک 

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته بیست و دوم لیگ دسته اول، دیدار تیم های خونه به خونه بابل و سپیدرود رشت از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل آغاز شد در نهایت با برتری یک گله رشتی ها  به پایان رسید.


خونه به خونه ای ها که اخیرا تغییراتی را روی نیمکت خود داشته اند، برای اولین بار تحت هدایت نادر دست نشان در این بازی حاضر شدند تا پس از شوکی که به بازیکنان این تیم وارد شد، بتوانند به ناکامی های خود پایان دهند و دستی به سر و روی رتبه خود در جدول رده بندی بکشند. 

 

1177004


بازی با حملات تیم میزبان آغاز شد، خونه به خونه ای ها که در این بازی سه بازیکن انزلی چی را در ترکیب ثابت خود داشتند با توجه به آشنایی کامل با زمین ناهموار ورزشگاه شهدای هفت تیر، از ابتدای بازی حملات خود را روی دروازه حریف آغاز کردند و حملات خطرناک آنها در حالی پیش می رفت که چند بار با فروپاشی دروازه حریف خود پیش رفتند اما در نهایت موفق به این کار نشدند، شاگردان دست نشان نیاز به پیروزی در این بازی داشتند و به همین دلیل با ارائه یک بازی هجومی تمام تلاش خود را برای باز کردن دروازه سپیدرود به کار بستند. 


در طرف مقابل شاگردان علی نظرمحمدی سعی کردند دقایق ابتدایی بازی را به دفاع از دروازه خود بپردازند تا حداقل در بیست دقیقه ابتدایی بازی، خود را به عنوان تیم مغلوب نبینند، پس از گذشتن از میانه های جدول رشتی ها ضدحملات خطرناک خود را آغاز کردند، هر چند آنها نتوانستند نتیجه ای در نیمه اول بگیرند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما نمی توان از بازی هجومی و پرخطر خونه ای به خونه ای ها و بازی منطقی سپیدرودی ها صحبت نکرد. 


مطابق انتظار در نیمه دوم نیز این تیم میزبان بود که با تجدید قوا به دنبال باز کردن دروازه حریف خود بود، شاگردان دست نشان به طرق مختلف تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند به گل برتری در این بازی برسند، در طرف مقابل تیم مهمان نیز به دنبال این بود تا بتواند بازی منطقی خود را به سمت ضدحملات خطرناک تر و بیشتر ببرد تا در صورت لزوم بتواند از آنها استفاده کند. 

 

1177003


بازی با تساوی بدون گل پیش می رفت و به دقایق پایانی نزدیک می شد تا شوک به همه حاضرین در ورزشگاه وارد شد و این تیم مهمان بود که توانست به گل برتری دست پیدا کند، در دقیقه 78 یکی از ضدحملات رشتی ها نتیجه داد و محمد نزهتی موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه حریف خطرناک خود را باز کنند، حریفی که در نهایت نتوانست از حملات بی مهابای خود استفاده کند و در نهایت سپیدرودی ها موفق شدند بازی بزرگ هفته را در بابل با پیروزی به پایان برسانند و حالا با 39 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی برسند. 


در طرف مقابل خونه به خونه ای ها که در این بازی هرگز در قامت یک تیم بازنده ظاهر نشدند، کماکان 32 امتیازی باقی ماندند و در رده هشتم جدول قرار گرفتند. 


از نکات بارز و مهم این بازی پرحاشیه می توان به زمین اسفناک ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل اشاره کرد، زمین ناهموار و خرابی که باعث پایین آمدن کیفیت فنی بازی و باعث شد تا بازی فیزیکی دو تیم باعث به هم ریختن برنامه های تاکتیکی شود. 


علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرودی ها در این بازی برای دومین بار از روی نیمکت اخراج شد، او که به خطای یکی از بازیکنان حریف اعتراض داشت از سوی داور با جریمه روبه رو شد تا راهی رختکن شود.

دیدگاه‌ها