کد خبر : 1391950 | 12 بهمن 1395 ساعت 10:33 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مقابل استقلال خوش شانس باشیم

عابدینی: کتک نتایج اول فصل را می‌خوریم!

مدافع تبریزى تیم فوتبال ماشین سازى به هواداران تیمش اطمینان داد سبزقباها از قعر جدول جدا خواهند شد.

عابدینی: کتک نتایج اول فصل را می‌خوریم!

به گزارش "ورزش سه"، فردین عابدینى درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با استقلال عنوان کرد: «تمرینات با نشاطی را پشت سر می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم که در ادامه بازی‌های لیگ برتر نتیجه بگیریم تا از قعر جدول جدا شویم.»


وی ادامه داد: «استقلال در چند هفته اخیر نتایج خیلی خوبی را کسب کرده است و ما هم در تلاش هستیم امتیازاتی که در نیم‌فصل اول از دست رفته را جبران کنیم. جایگاه ماشین‌سازی در قعر جدول نیست و باید خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم، امیدوارم بخت هم با ما یار باشد تا شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم.»


عابدینی در خصوص رفت و برگشت به ماشین‌سازی در این فصل گفت: «من اول فصل در فهرست سرمربی تراکتورسازی بودم و این تیم خواهان جذب من بود ولی خواستم با حضور در ماشین‌سازی به تیم شهرم کمک کنم اما بعضی از آقایان هم به ماشین‌سازی و هم به من ضربه زدند. بدون هیچ دلیلی آقایان من را از ماشین‌سازی کنار گذاشتند. بعد از اینکه به من کم‌لطفی شد اصلاً وضعیت روحی خوبی نداشتم. برای من خیلی سخت بود که در نیم‌فصل اول به من کم‌لطفی کنند.»


مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: «امیر قلعه‌نویی در روزهای سخت به من کمک کرد و اگر من را به تمرینات تیمش دعوت نمی‌کرد، مشخص نبود چه بلایی سر من می‌آمد. با این حال در نیم‌فصل دوم به ماشین‌سازی آمدم و امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم.»


عابدینی در پایان گفت: «هر بازی لیگ برای ما مهم است. آقایان در نیم‌فصل اول نتایج خوبی را کسب نکردند و ما در حال حاضر کتکِ نتایج همین آقایان در نیم‌فصل اول را می خوریم و باید نتایج آقایان را جبران کنیم.»

دیدگاه‌ها