کد خبر : 1392125 | 12 بهمن 1395 ساعت 19:51 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ قهرمانان شروع شود شاید پرسپولیس به مشکل بخورد

صادقی: استقلال از بیرون شکننده است

مدافع میانی تیم فوتبال پیکان، می‌گوید که تیمش در بازی‌های اخیر در زدن ضربات آخر بدشانس و بی‌دقت بوده است.

صادقی: استقلال از بیرون شکننده است

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روزنامه خبرورزشی،امیرحسین صادقی درخصوص اینکه چرا پیکان در بازی‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته است، گفت: این موضوع را می‌توان از زوایای مختلف بررسی کرد اما عمده‌ترین مشکل ما زدن ضربات آخر است. این اواخر هم حاشیه‌هایی در مورد منشا ایجاد و همین موضوع باعث شد تا در خط حمله با مشکلاتی مواجه شویم. به هرحال فوتبال همین است و زیر و رو ندارد. در فوتبال ممکن است قهرمان جام‌جهانی در دوره بعد حتی از گروه خودش بالا نیاید و گلی هم به‌ثمر نرساند.


او ادامه داد: تیم ما در چند بازی افت داشت ولی مهم این است که بتوانیم در بازی‌های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم و این نتایج را جبران کنیم. بازی بعدی مقابل سپاهان هم تعیین‌کننده است و باید در زمین خودمان سه امتیاز را بگیریم. ما تیمی هستیم که روی تاکتیک‌های دفاعی کار نمی‌کنیم و همیشه دنبال فوتبال تهاجمی و زیبا هستیم. شما دیدید که مقابل استقلال با ۱۰ نفر هم حمله می‌کردیم و فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم. امیدوارم بدشانسی‌های ما تمام شود و از طرفی در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم‌‌. البته این را هم بگویم که ما از لحاظ امتیازی زیاد عقب نیستیم. 

 


مدافع پیکان در خصوص این که برخی معتقدند پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود، تصریح کرد: اختلاف پرسپولیس با تیم‌های دوم و سوم زیاد است و طبیعتاً آنها شانس اول قهرمانی هستند‌. پرسپولیس تیمی خوب، یکدست و باصلابت است که در خط حمله عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها شخصیت قهرمانی دارند ولی از حالا هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ممکن است پرسپولیس با حضور در لیگ قهرمانان آسیا با مشکلاتی مواجه شود. مهمترین سرمایه هر تیم بازیکنان هستند و اگر برای آنها مشکلاتی پیش بیاید ممکن است دچار چالش شوند.


صادقی درباره عملکرد استقلال در این فصل گفت: من به عنوان یک هوادار صحبت می‌کنم. این تیم در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشت ولی نکته مهم اتفاقی است که اخیراً رخ داده و استقلال از جذب بازیکن محروم شده است. این موضوع سه ماه پیش به باشگاه عنوان شده بود و چنین اتفاقاتی می‌تواند حتی تیم‌های بزرگی مثل استقلال را با مشکلات بزرگ مواجه کند. این اتفاقات می‌تواند به استقلال لطمه‌ بزند ولی امیدوارم که همه چیز برای این تیم به خوبی جلو برود. استقلال با بضاعتی که دارد از لحاظ نتیجه‌‌گیری جلو است، فقط این تیم از بیرون شکننده است و باید کادر فنی و مسئولان مواظب باشند تا استقلال دچار حاشیه نشود.

دیدگاه‌ها