کد خبر : 1392136 | 12 بهمن 1395 ساعت 20:41 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

گایزگا مندیتا:

این حجم انتقاد از گواردیولا منصفانه نیست

گایزگا مندیتا، ستاره سابق بارسا و والنسیا معتقد است رسانه های انگلیس بیش از حد از عملکرد پپ گواردیولا انتقاد می کنند.​​​​​​​

این حجم انتقاد از گواردیولا منصفانه نیست

 

به گزارش "ورزش سه"، من سیتی در حال حاضر در رتبه پنجم لیگ قرار دارد و در جام حذفی و لیگ قهرمانان نیز به مراحل نهایی صعود کرده است اما این تیم با روزهای شیرین ابتدای فصل فاصله زیادی گرفته است.

 

مندیتا گفت: "از نظر من انتقادات از پپ منصفانه نیست. حضور در سیتی بزرگ ترین چالش گواردیولا است زیرا نه تنها او به لیگ و کشوری جدید مهاجرت کرده، بلکه در باشگاهی مشغول به کار شده که با افکار وی همخوان نبوده و برای مربیان دیگر ساخته شده است.

 

 

1173589

 

 

در فصل اول او باید شرایط را مطابق میل خود کند و این کار به راحتی انجام نمی شود. یادگیری شرایط جدید و اقناع بازیکنان برای تطبیق پذیری با افکار یک سرمربی جدید زمان بر خواهد بود.

 

همچنین ما از شرایط دنیای فعلی فوتبال خبر داریم و می دانیم که اگر در هر دیدار با اختلاف 5 گل پیروز نشوید مورد انتقاد قرار خواهید گرفت. اگر من فوتبایست بودم دوست داشتم زیر نظر او کار کنم زیرا افکار او بیشتر به فوتبال اسپانیا نزدیک است اما ما در والنسیا بیشتر با فلسفه ای مشابه تفکر مورینیو بازی می کردیم. گرچه من معتقدم می توانستم با شرایط هر دو سرمربی خودم را وفق دهم اما شاید کار کردن زیر نظر گواردیولا شیرین تر بود".

دیدگاه‌ها