کد خبر : 1392372 | 13 بهمن 1395 ساعت 18:05 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

10 دیدار خانگی و تنها یک پیروزی؛

نگاهی به کارنامه رضا مهاجری در پدیده

مدیران تیم فوتبال پدیده مشهد در حالی تصمیم به برکناری سرمربی خود گرفتند، که این تیم تا پایان هفته بیستم تنها 3 پیروزی کسب کرد و با 10 تساوی و 3 شکست رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داد.

نگاهی به کارنامه رضا مهاجری در پدیده

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم مدیران باشگاه پدیده مشهد محمدرضا مهاجری از سمت مربیگری این تیم برکنار شد، تا پدیده پنجمین تیم لیگ شانزدهم باشد، که دست به تغییر در کادر فنی خود می زند.


شاگردان مهاجری مسابقات را با پیروزی برابر سپاهان در اصفهان شروع کردند، اما تا دومین پیروزی فصل پنج تساوی و سه باخت را تجربه کردند. دومین پیروزی این تیم باز هم در دیداری بیرون از خانه رقم خورد؛ جایی که آن ها در هفته دهم موفق شدند در قم تیم صبا را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو بردارند. آن ها با این پیروزی شرایط خوبی در جدول به دست آوردند و در هفته یازدهم موفق شدند دومین پیروزی پیاپی کسب کنند تا اولین سه امتیاز دیدارهای خانگی خود را دشت کنند؛ جایی که حداقل در لیگ شانزدهم اصلا برایشان خوش یمن نبود و هواداران نیز استقبالی و حمایت جالبی از تیم شهر خود نداشتند.


پس از دیدار برابر ماشین سازی و کسب اولین پیروزی در ورزشگاه ثامن، با توجه به قرعه دشواری که برای شاگردان مهاجری رقم خورده بود، کار برای آن ها سخت تر از قبل شد. تراکتور سازی، پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن حریفان آن ها در 4 دیدار انتهایی نیم فصل اول بودند که تیم پدیده علیرغم ارائه بازی های خوب تنها موفق به کسب تساوی برابر تراکتورسازی و ذوب آهن شد و دیدارهای خود برای استقلال و پرسپولیس را واگذار کرد. با شروع نیم فصل دوم کمی از فشار بازی های آن ها کاسته شد و این تیم برابر سپاهان، سیاه جامگان، نفت تهران و سایپا قرار گرفت؛ اگر پنالتی مشکوک سایپا به تیم پدیده را در نظر نگیریم مهاجری از این دیدارها می توانست 4 امتیاز کسب کند؛ اما با شکست برابر سایپا 3 امتیاز حاصل کار او در شروع نیم فصل دوم شد، تا پدیده با سقوط به رده سیزدهم احساس خطر کند.


پیش از دیدار برابر سایپا و شکست برابر این تیم نیز بارها خبرهایی مبنی بر کنار گذاشتن محمدرضا مهاجری که لیگ پانزدهم را همراه با پدیده با 39 امتیاز و رتبه دهم به پایان رسانده بود، شنیده می شد و امروز به صورت رسمی پرویز مظلومی جایگزین او شد تا سرمربی سابق استقلال پس از ابومسلم خراسان برای دومین بار حضور در مشهد را تجربه کند.

دیدگاه‌ها