کد خبر : 1392482 | 14 بهمن 1395 ساعت 00:07 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل منچسترسیتی در خانه وستهام

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 4-0 وستهام را شکست بدهد و به یک امتیازی تاتنهام، تیم دوم جذول، رسید.

پیروزی پرگل منچسترسیتی در خانه وستهام

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان پپ گواردیولا کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با یک پیروزی پرگل، به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه رسیدند. 

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه سیتی تا اندازه ای بازی را در دست گرفت و در دقیقه 17، روی یک ضدحمله به گل رسید.

 

اشتباه آرون کرسول، باعث شد تا دی بروین صاحب توپ شود و بعد از پیشروی و همکاری با گابریل ژسوس، با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه وستهام فرستاد.

 

 

1177552

 

 

برتری سیتی بعد از این گل هم ادامه داشت و این تیم خیلی زود به گل دوم رسید. حرکت خوب لروی سانه از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه وستهام، روی تیر دوم به داوید سیلوا رسید و او هم با یک بغل پای دقیق با پای چپ، حساب کار را 2-0 کرد.

 

 

1177553

 

 

چند دقیقه بعد استرلینگ می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه سر او راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد.

 

در ادامه بازیکنان وستهام برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این سیتی بود که سرانجام در دقیقه 39 به گل سوم رسید.

 

باز هم اشتباه بازیکنان وستهام در زمین خودی، سانه را صاحب توپ کرد و او هم با یک پاس در عمق عالی، استرلینگ را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن ترجیح داد با یک بغل پا، گابریل ژسوس را صاحب موقعیت کند و این بازیکن برزیلی با یک ضربه بغل پا، اولین گلش را با پیراهن سیتی در لیگ برتر به ثمر رساند.

 

 

1177554

 

 

در دقایق پایانی نیمه اول تلاش بازیکنان وستهام برای کاهش فاصله بی نتیجه بود و نیمه اول با همان سه گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم سیتی بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا ابتکار عمل را در دست داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه وستهام ایجاد نشد. برتری سیتی ادامه پیدا کرد و سرانجام این تیم در دقیقه 66 به گل چهارم رسید. خطای فونته روی استرلینگ، یک ضربه پنالتی نصیب سیتی کرد و توره توانست آن را تبدیل به گل چهارم آبی ها کند.

 

 

1177557

 

 

این گل هم روند بازی را تغییر نداد و باز هم این بازیکنان سیتی بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و می توانستند به گل های بعدی برسند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 4-0 به سود سیتی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها