کد خبر : 1392594 | 14 بهمن 1395 ساعت 15:15 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

ایوانوویچ: چرا چلسی را ترک کردم؟

مدافع صربستانی اعلام کرد از پیوستن به زنیت سنت پترزبورگ راضی است چراکه در یک سال آخر حضورش در چلسی فرصت بازی پیدا نکرده است.

ایوانوویچ: چرا چلسی را ترک کردم؟

به گزارش "ورزش سه"، برانیسلاو ایوانوویچ که مدت‌ها در این تیم حضور داشت و افتخارات زیادی با این تیم کسب کرد، جایی در برنامه های آنتونیو کونته نداشت و به همین خاطر ترجیح داد به لیگ روسیه بازگردد و پیراهن زنیت را به تن کند. ایوانوویچ بعد از اسکار و اوبی میکل، سومین خروجی چلسی در زمستان بود.

 

 

1177672

 

 

ایوانوویچ درباره حضور در زنیت گفت:« دوست داشتم در بالاترین سطح فوتبالم را دنبال کنم. به همین خاطر پیشنهاد زنیت را قبول کردم. خوشحالم که به لیگ روسیه آمدم.

در سال آخر حضور در چلسی فرصت زیادی برای بازی کردن نداشتم. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم تا به تیم جدیدی بروم. برای من مهمترین موضوع این است که از نظر فیزیکی آماده باشم و بتوانم تیمم را همراهی کنم. چند بازی است که به میدان نرفتم و شاید از آمادگی دور شده باشم. البته می توانم با تمرینات مداوم بار دیگر به دوران اوج بازگردم.»

 

ایوانوویچ ۳۲ ساله نزدیک به یک دهه در چلسی بازی و با این تیم افتخارات زیادی کسب کرد. یکی از مهمترین گل‌های او در چلسی، گلی بود که برابر بنفیکا در فینال لیگ اروپا به ثمر رساند و این تیم را قهرمان لیگ اروپا کرد.

ایوانوویچ سابقه بازی در تیم لوکوموتیو مسکو را نیز دارد و در ژانویه ۲۰۰۸ میلادی به باشگاه فوتبال چلسی پیوسته و با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کرد.

دیدگاه‌ها