کد خبر : 1392668 | 14 بهمن 1395 ساعت 18:45 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

مورد جالب ترکیب شب گذشته بارسا مقابل اتلتیکو

شب گذشته پس از 511 بازی، بارسلونا بدون هافبکی که محصول لاماسیا باشد به میدان رفت.

مورد جالب ترکیب شب گذشته بارسا مقابل اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در زمین اتلتیکو مادرید 1-2 پیروز شد تا گام مهمی برای رسیدن به فینال بردارد. برای بارسلونا سوارز و مسی گلزنی کردند تا آبی اناری ها در بازی برگشت، حاشیه امنیت مناسبی داشته باشند.

 

 

1177721

 

 

یکی از نکات جالب این بازی، ترکیب اصلی بارسلونا بود. برای اولین بار از فصل 2007-2008، بارسا بدون هافبکی که محصول آکادمی این باشگاه باشد وارد زمین شد. غیبت اینیستا و بوسکتس باعث شد تا انریکه از مثلث گومز، راکیتیچ و ماسکرانو در خط میانی استفاده کند.

 

آخرین بار 3187 روز پیش و در بازی برابر مایورکا بود که فرانک رایکارد، از دکو، یحیی توره و ادمیلسون در میانه زمین بارسا استفاده کرده و هیچ بازیکن پرورش یافته در لاماسیا در خط میانی آبی اناری ها حضور نداشت. در 511 بازی قبلی، همواره حداقل یک بازیکن از لاماسیا در خط هافبک بارسلونا حضور داشت.

 

البته در نیمه دوم وضعیت کمی تغییر یافت و رافینیا و دنیس سوارز وارد زمین شدند که اولی محصول آکادمی بارسلوناست و دومی محصول آکادمی فوتبال سلتا و منچسترسیتی. دنیس سوارز البته سابقه یک فصل بازی برای تیم دوم بارسلونا را دارد.

دیدگاه‌ها