کد خبر : 1393188 | 16 بهمن 1395 ساعت 21:06 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

80 درصد تیم را آسیایی می کنیم؛

ویسی: تکلیف من فردا روشن می شود

سرمربی تیم سپاهان می گوید که برخی ایراداتی که از او گرفته می شود، بچه گانه و نامحترمانه است.

ویسی: تکلیف من فردا روشن می شود

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم سپاهان عصر امروز در جلسه ای با مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه شرکت کرد تا در مورد ماندن یا رفتن از این تیم صحبت کنند. ویسی در همین خصوص در گفتگو با رادیو ایران به برخی ابهامات پاسخ داده است.


•  امروز در جلسه با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه چه گذشت و چه تصمیمی گرفتید؟
عصر امروز جلسه با آقای دکتر سبحانی  و آقای وکیلی داشتیم که حرف های خیلی خوبی هم در آن ردو بدل شد و امیدوارم ماندگار شوم.


•  یعنی هنوز ماندن شما نهایی نشده است؟
نه قرار است فردا هم جلسه ای برگزار شود تا تکلیف روشن شود.


•  چه شرط هایی از سوی شما و مدیریت کارخانه مطرح شد؟
اگر گروهی قرار است موفق شود همه اعضای باشگاه باید با هم همراه باشند. متاسفانه اتفاقاتی در باشگاه رخ داد که مورد نظر من نبود و انتظار داشتم برخورد مدیریت باشگاه به گونه دیگری باشد. امروز مجله خود باشگاه بر علیه من نوشته بود که کار درستی نیست؛ در صورتی که استقلال و پرسپولیس ببازند هم روزنامه هایشان از آن ها حمایت می کنند. امروز صحبت های خوبی شد؛ من سپاهان را دوست دارم، مسئولین، پیشکسوتان و هواداران به من و تیم سپاهان احترام می گذارند و انتظار دارم  کمک کنند تا تیم روند رو به رشد خود را ادامه دهد. به هر حال تیم ما خیلی جوان شده  مثل پرسپولیس که سال اول برانکو دوازدهم شد، پارسال دوم و امسال هم قهرمان می شود. ولی خوب این ها با من همکاری نکردند و امیدوارم فردا این اتفاق بیافتد و بتوانیم تیم خوبی را راهی میدان کنیم.


•  بعد از قهرمانی شما در استقلال خوزستان و حضور در سپاهان که تیم بزرگی است، انتظارات از شما بالا رفت. آیا این انتظارات را به جا می دانید و آیا کارنامه خود را خوب می دانید؟
اگر از من قهرمانی می خواستند تیمی می بستم که 10 تا ملی پوش داشته باشد. از من تیم جوان و آینده دار خواستند. پارسال تیم یازدهم شد، الان پنجم هستیم و 10 بازی دیگر هم داریم. همانطور که کارشناسان گفته اند تیم ما چشم انداز بسیار زیبایی دارد و مطمئنا مقام تیم ما بالاتر خواهد بود. مسئولین و مردم ما راحمایت کنند و احتمال بالای 80 درصد به بالا آسیایی خواهیم شد و بین 4 تیم بالای جدول خواهیم بود.


•  اگر در تیم بمانید تغییراتی در نظر دارید در کادر فنی و بازیکنان؟
تغییراتی نداریم. از من ایراد می گیرند که چرا بازیکنی که آوردی را رد کردی. خوب فصل نقل و انتقالات را برای همین گذاشته اند. بهترین تیم های دنیا هم وسط فصل بازیکن رد می کنند و بازیکن می گیرند ولی متاسفانه مدیرعامل و برخی از اعضای هیئت مدیره چون بهانه ای ندارند این ایرادات بچه گانه را می گیرند که قابل احترام نیست. البته صحبت هایی که امروز با آقای سبحانی داشتیم بسیار خوب بود و امیدواریم بتوانیم با ساختن یک سپاهان قدرتمند و کسب سهمیه آسیایی مردم اصفهان را خوشحال کنیم.


•  به نظر شما چرا نیمکت مربیگری در ایران این قدر لرزان است؟
نوک پیکان و سپر بلا در هر تیمی سرمربی است ولی متاسفانه تفکرات ناصحیح در تیم ها و دست های پشت پرده تعیین کننده است. شما ببینید فرگوسن و ونگر در تیم های خود سال ها اتفاقات زیبایی را رقم می زنند ولی در ایران دلال بازی نمی گذارد این اتفاقات رقم بخورد.


•  یعنی در اصفهان هم دلال بازی است؟
بله هر جایی که پول باشد دلال بازی هم هست.


•  عزمی هم برای مبارزه با این موضوع داشتید یا به دنبال مصالح بودید؟
من مقابله کردم که وضعم اینگونه شد. منافع آن ها در خطر بود ولی به خاطر بزرگان سپاهان، شخص دکتر سبحانی، سپاهانی اصیل، مسئولینی که با من تماس گرفتند با تمام وجود ادامه می دهم. البته فردا در جلسه صحبت می کنیم تا به امید خدا نهایی شود.

دیدگاه‌ها