کد خبر : 1393293 | 17 بهمن 1395 ساعت 13:09 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

عطار: بخدا قسم تبانی نکردم!

سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین گفت: نمی‌دانم چرا برخی‌ها اتهام تبانی به من می‌زنند، در حالی که به خدا قسم من این کار را نکرده‌ام.​​​​​​​

عطار: بخدا قسم تبانی نکردم!

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی عطار، سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین درخصوص پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر پارسه و نزدیک شدن به پلی‌آف به سایت هواداری تیم ملی والیبال گفت: ست به ست و امتیاز به امتیاز این مسابقه برای ما بسیار حساس بود که خوشبختانه توانستیم پیروز شویم تا همچنان برای حضور در پلی‌آف امید داشته باشیم. امیدوارم در ادامه مسابقات خود هم بتوانیم به نتایج دلخواه خود برسیم.

 

وی ادامه داد: چند روز پیش از ساری با من تماس گرفتند و اتهام تبانی به من زدند. آنها اعتقاد داشتند که من به عمد برابر اردکان تیمم را بازنده کردم. در حالی که خدا شاهد است که این حرف‌ها حقیقت ندارد. وقتی که زندگی من از راه والیبال می‌گذرد من چرا باید این کار را بکنم؟ مگر مریض هستم که تیمم را بازنده کنم؟ متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده که چه ببریم و چه ببازیم پشت سرمان حرف می‌زنند.

 

عطار با اشاره به بازی تیمش برابر سایپا عنوان کرد: واقعیت این است که ما ادعایی نداریم، اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا برنده باشیم. سایپایی‌ها عنوان چهارمی خود را قطعی کرده‌اند و روز چهارشنبه در پلی‌آف بازی دارند. باید دید که هدفگذاری آنها چگونه است و دوست دارند در مرحله بعد با چه تیمی روبرو شوند.

دیدگاه‌ها