کد خبر : 1393353 | 17 بهمن 1395 ساعت 16:50 | 109K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس فعلا جایگزین ندارد؛

کامیابی‌نیا دربی را از دست داد

کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی پرسپولیس که روز آرام و محتاطی را مقابل تراکتورسازی پشت سر گذاشته بود در فاصله 5 دقیقه به اتمام مسابقه با دریافت دو کارت متوالی از بازی اخراج شد و البته دربی را نیز از دست داد.

کامیابی‌نیا  دربی را از دست داد

 

به گزارش "ورزش سه"، کامیابی‌نیا روی یک درگیری نه چندان شدید با فرزاد حاتمی در میانه میدان و ایجاد درگیری از سوی مهاجم تراکتور با حضور دیرهنگام داور یک کارت زرد گرفت که این به منزله خروج او از جمع بازیکنان پرسپولیس در دربی بود. 


در این لحظه سیدجلال حسینی که به شدت از فرزاد حاتمی عصبانی بود به سمت او رفت تا رفتار او را مورد تنبیه قرار بدهد که دخالت بازیکنان مانع از بالاگرفتن اتفاق شد. اما در شرایطی که به نظر ماجرا به پایان رسیده بود، اعتراض کامیابی‌نیا به کمک داور باعث اخراج او از میدان شد. او با وساطت بنگر و در شرایطی که برای کمک‌داور ابراز تاسف می‌کرد از زمین بیرون رفت. 

 

جالب اینکه فرزاد حاتمی نیز چند دقیقه بعد از آن حرکت از زمین اخراج شد تا عقوبت کار خیلی سریع گریبانش را بگیرد. این دو تصمیم از سوی بیژن حیدری داور بازی که مدرک پزشکی دارد، این بازی نسبتا بی‌مشکل را به جنجال کشاند.

 


 

چه کسی به جای کمال ؟
کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی تیم پرسپولیس با اخراج در دقایق پایانی دیدار برابر تراکتورسازی تبریز، مانند سال گذشته دربی پایتخت را از دست داد تا با حسرت و افسوس زمین مسابقه را ترک کند. حالا برانکو ایوانکوویچ با چالش بزرگی برای پر کردن جای این بازیکن روبرو شده است؛ سال گذشته زمانی که کامیابی میا دربی تهران را از دست داد، احمد نوراللهی در میان سرخپوشان حضور داشت و در ترکیب این تیم قرار گرفت. شاگردان برانکو در آن دیدار با ارائه یک نمایش خوب توانستند پیروز از زمین مسابقه خارج شوند و نوراللهی نیز یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشت. اما با خروج نوراللهی از پرسپولیس و اخراج کامیابی نیا، شرایط برای برانکو پیچیده شده است.


 پرسپولیس در پنجره زمستانی تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن یک بازیکن در پست هافبک دفاعی داشت و از فرشید باقری و علی کریمی به عنوان گزینه های برانکو نام برده شد. البته تاکنون بازیکنی در این پست به جمع نفرات آن ها اضافه نشده و برانکو در دیدار حساس برابر استقلال تهران باید با غیبت کامیابی نیا باید از یکی از نفرات خود در پست غیرتخصصی استفاده کند. سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار برابر تراکتورسازی از پاسخگویی به این سوال که چه فکری برای جای خالی کامیابی نیا خواهد داشت، طفره رفت تا مشخص شود چقدر انتخاب جایگزین این بازیکن می تواند سخت باشد. با مصدومیت محسن ربیع خواه، برانکو از فرشاد احمدزاده در پست دفاع چپ بهره برده و حالا باید ببینیم با توجه به اینکه کامیابی نیا با توجه به اعتراض و دریافت کارت قرمز مستقیم دو بازی پیاپی را از دست داده است، سورپرایز بعدی برانکو برای قرار گرفتن در این پست چه بازیکنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها