کد خبر : 1393364 | 17 بهمن 1395 ساعت 16:45 | 72.1K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو تیم خوبی ساخته است

قلعه‌نویی: گل اول پرسپولیس آفساید بود

سرمربی تراکتورسازی می گوید که پرسپولیس شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارد اما این تیم همچنان مسیر خود را ادامه می دهد.

قلعه‌نویی: گل اول پرسپولیس آفساید بود

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با تراکتورسازی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 


گل پرسپولیس آفساید بود
به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. یکی از بهترین بازی‌های فوتبال ایران در دوران حضور من بود. آن‌ها خیلی از ما بهتر بازی کردند. به این تیم و هوادارانش تبریک می‌گویم ولی ما چند اشتباه داشته‌ایم که از سوی بازیکنان بزرگ ما سر زد. نوری و بنگر این اشتباهات را انجام دادند. در مجموع پرسپولیس لیاقت برد را داشت. به گروه داوری خسته‌نباشید می‌گویم اما گل اول پرسپولیس آفساید بود و بیرانوند هم روی حاتمی خطای پنالتی کرد اما در مجموع درباره گل اول برابر پرسپولیس در آن دقیقه و در شرایطی که بازیکنان زیادی را از دست داده بودیم خیلی سخت بود. از تیم پزشکی‌مان خواهش کردیم که مصدومان را سریع‌تر برسانند تا ۱۱ نفر را برای بازی جور کنیم. ما دیشب ناگهان سه نفر را از ترکیب‌مان از دست دادیم. بعد از گل دوم هم توانستیم خوب بازی کنیم اما گل سوم را خوردیم. برانکو هم تیم خوبی را ساخته است.

 


شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
شانس ما خیلی ضعیف شد. مخصوصا با این شرایطی که برای بازیکنان‌مان پیش آمد. شانس قهرمانی پرسپولیس خیلی بیشتر است ولی ما راه‌مان را پیش می‌رویم و به بازی‌ها ادامه می‌دهیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. از فردا به فکر بازی‌ بعدی‌مان خواهیم بود.

 


برای عالیشاه و نوراللهی ناراحتیم
این مسئله از نظر روحی روانی به تیم ما لطمه زد اما از طرفی ما برای عالیشاه و نوراللهی ناراحتیم چون سرباز هستند و نمی‌دانم قانون چه سرنوشتی برایشان رقم می‌زند. ما قرار نبود شهرام گودرزی و ایران پوریان و محمدی را وارد زمین کنیم. در نهایت مجبور شدیم سیستم بازی‌مان را عوض کنیم. البته اگر گل اول پرسپولیس مردود می‌شد شاید روند بازی طور دیگری پیش می‌رفت. ما مجموعا ۸ نفر داشتیم که شرایط کامل بازی را داشتند. ناراحت این باخت هستیم و از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم. از فردا به فکر بازی بعدی خواهیم بود.

 


فقط بازی هجومی انجام دادم
من هر کجا که بودم در کشاورز، برق، استقلال اهواز و هرجای دیگر فقط به فکر بازی هجومی هستم. امروز هم برای سه امتیاز آمده بودیم. با توجه به اینکه به مشکل خورده بودیم اما شیوه تیم را هجومی‌تر کردیم. همه از این بازی لذت بردند. ما دنبال اینکه یک امتیاز بگیریم و ادا دربیاوریم نیستم. حتی به بازیکنانم که قبلا در پرسپولیس بودند گفتم که هیچ مصاحبه‌ای نکنند و قبل از بازی حتما پیش برانکو بروند.

 


لیگ تخت جمشید مثل بوندس لیگا بود
ما باید به شاد کردن مردم فکر کنیم. ما هزاران سال فرهنگ و تمدن داریم. یک سری مدیریت‌ها باعث شده که به این روز بیفتیم. ۴۰ سال پیش لیگ ما یعنی لیگ تخت جمشید مثل بوندسلیگا بود. حتی تیم‌هایی مثل ماشین‌سازی، زمین اختصاصی داشتند. هدف همه ما باید این باشد که به ایران و ملت بزرگش احترام بگذاریم. این مسائل باید حل شود. در اسفندماه هم تیم ملی درگیر بازی‌هاست و هم پرسپولیس. به هر حال در دعوا هر طرف یک حرفی می‌زند. به نظرم بازیکنان پرسپولیس امروز خیلی خوب دویدند. ان‌شاءالله وحدتی پیش بیاید، استقلال هم سه‌شنبه ببرد تا سهمیه ایران حفظ شود و تیم ملی هم برای اولین بار دو بار پشت سر هم به جام جهانی برود. ما ملت بزرگی هستیم و این تغییر و تحولات باعث شده به این روز بیفتیم و گرنه تیم‌های ما باید به رده‌های بالای آسیا برسند.

 

 


من مقصر مشکلات تراکتورسازی هستم
امیر قلعه‌نویی! زمانی که استقلال هم لیستش را به آسیا نفرستاد یک سری کسانی که لقمه‌شان مشکل داشت آن لیست را به گردن من انداختند. مقصر باید شناسایی شود و مسائل را آسیب‌شناسی کنیم. ایراد از جای دیگری است.

دیدگاه‌ها