کد خبر : 1393368 | 17 بهمن 1395 ساعت 17:25 | 64.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل پرسپولیس کاملا سالم بود

مظفری‌زاده: کمال باید مستقیم اخراج می‌شد

کارشناس داوری فوتبال ایران ادعا می کند کمال کامیابی نیا به خاطر خطا روی پای حاتمی باید با کارت قرمزمستقیم روبه رو می شد که حیدری تنها به کارت زرد اکتفا کرد.

مظفری‌زاده: کمال باید مستقیم اخراج می‌شد

به گزارش ورزش سه، سعید مظفری زاده داوری بیژن حیدری در بازی پرسپولیس برابر تراکتورسازی را نقد کرد که در ادامه آن را می خوانید:

 

*رضا سخندان در دقیقه 2 یک بار دیگر توانایی های خود را در تشخیص خطای آفساید نشان داد و تصمیم صحیح او باعث گل اول پرسپولیس شد.


* بیژن حیدری در دقیقه 27 به درستی خطای هادی محمدی را با کارت زرد مواجه کرد اما در دقیقه 43 حداقل جریمه خطای خشن این بازیکن کارت زرد بود که داور از کنار ان گذشت و این بازیکن شانس آورد که تا آخر در زمین بازی ماند.


* بیژن حیدری به درستی در دقیقه 52 به درستی سروش رفیعی را به دلیل خطاهای مکررش با کارت زرد جریمه کرد.


* در دقیقه 54 آرمان اسعدی به اشتباه پرچم آفساید را بالا برد تا یک شانس مسلم گلزنی را از پرسپولیس بگیرد.


* در دقیقه 87 کمال کامیابی نیا خطای خشنی روی فرزاد حاتمی انجام داد که داور باید او را با کارت قرمز مستقیم جریمه می کرد اما داور به کارت زرد اکتفا کرد. اما در ادامه به دلیل اعتراض های پیاپی و احتمالا استفاده از الفاظ ناشایست به او کارت قرمز مستقیم نشان داد.


* در همین صحنه داور به درستی به دلیل رفتار ناشایست فرزاد حاتمی به او کارت زرد نشان داد و در ادامه هم به درستی او را به خاطر خطا روی کمال کامیابی نیا اخراج کرد.

دیدگاه‌ها