کد خبر : 1393418 | 17 بهمن 1395 ساعت 18:53 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دراماتیک سیتی در خانه مقابل سوانسی

در هفته ناکامی مدعیان، سیتی موفق شد با گل دقایق پایانی گابریل سوانسی را شکست دهد.

پیروزی دراماتیک سیتی در خانه مقابل سوانسی

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در شرایطی در خانه میزبان سوانسی بود که با توجه به شکست آرسنال و لیورپول، موقعیت خوبی برای صعود در جدول به رتبه های بالاتر داشت. در دقایقی ابتدایی بازی بدون موقعیت خاصی دنبال شد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند.

 

اما سیتی در دقیقه 9 موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. با نفوذ سیلوا از جناح از چپ و روی یک رفت و برگشت، توپ در مقابل ژسوس قرار گرفت و او نیز از درون محوطه جریمه موفق با یک ضربه دقیق موفق به باز کردن دروازه سوانسی شد.

 

 

1178363

 

 

بعد از به ثمر رسیدن گل اول، باز هم سیتی توپ و میدان را در اختیار داشت و اجازه خودنمایی به شاگردان کلمنت نداد. در دقیقه 21، یحیی توره با یک ضربه آزاد می توانست اختلاف را دو برابر کند اما ضربه او در لحظه آخر با عکس العمل فابیانسکی دور شد.

 

دقایقی بعد داوید سیلوا می توانست گل دوم را برای سیتی به ثمر برساند اما مدافعان سوانسی اجازه خودنمایی به او ندادند. حملات شاگردان گواردیولا در نیمه اول نتیجه نداد و 45 دقیقه اول با همان تک گل برتری به سود سیتی به اتمام رسید.

 

با آغاز نیمه دوم، سوانسی برای جبران گل خورده به میدان آمد و در همان ابتدا می توانست با ضربه اولسن به گل برسد اما کابایرو اجازه رخ دادن این اتفاق را نداد.

 

 

1178362

 

 

دقایقی بعد و روی ارسال سیگوردسون، داوسون موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه سیتی داشت اما باز هم این اتفاق رخ نداد تا سوانسی علیرغم حملات پر دامنه در نیمه دوم در باز کردن دروازه میزبان ناکام باشد.

 

 

1178361

 

 

در دقیقه 71 گابریل روی پاس کولاروف موقعیت خوبی برای دو برابر کردن اختلاف داشت اما داوسون به داد سوانسی رسید و به مهاجم جوان برزیلی اجازه نداد گل دوم را به ثمر برساند.

 

اما بازی برتری سوانسی در نیمه دوم نتیجه داد و این تیم موفق شد بالاخره در دقیقه 83 گل تساوی را به ثمر برساند. سیگوردسون از پشت محوطه صاحب توپ شد و با ضربه ای زمینی کار را به تساوی کشاند تا ورزشگاه اتحاد در بهت فرو رود.

 

اما این پایان کار نبود و حملات سیتی بعد از پذیرفتن گل تساوی در دقیقه 92 نتیجه داد و  گابریل موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا سیتی با درخشش مهاجم جوان و برزیلی خود در خانه پیروز شود.

دیدگاه‌ها