کد خبر : 1393574 | 18 بهمن 1395 ساعت 14:22 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا:

عصبانیت شدید باشگاه رئال از تعویق بازی سلتا

در باشگاه رئال مادرید هنوز علت تصمیم به تعویق بازی با سلتا از سوی اتحادیه لالیگا را درک نکرده اند.

عصبانیت شدید باشگاه رئال از تعویق بازی سلتا

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود شب گذشته رئال مادرید در زمین سلتا به میدان برود؛ اما این مسابقه یک روز قبل تر لغو شده بود. شرایط بد جوی و تخریب بخشی از ورزشگاه بالائیدوس، علت به تعویق افتادن مسابقه اعلام شد. باشگاه رئال مادرید البته چاره ای جز پذیرش این تصمیم نداشت ولی مدیران رئال همچنان ناراضی و عصبانی هستند.

 

 

1178288

 

 

طبق قوانین، این بازی می توانست در یک ورزشگاه دیگر برگزار شود؛ اما عجیب اینکه هیچ کدام از مسئولان لالیگا به این گزینه توجهی نکردند و حالا با به تعویق افتادن بازی، هیچ زمان خاصی نیز برای انجام آن اعلام نشده است؛ چرا که با توجه به درگیر بودن سلتا در لیگ اروپا و رئال در لیگ قهرمانان، تقویم مسابقات جای خالی برای بازی بین این دو تیم ندارد و اگر هر دو تیم تا فینال صعود کنند، اوضاع پیچیده تر نیز خواهد شد.

 

نگرانی دیگر رئالی ها، دو بازی عقب افتاده آنها در قیاس با رقبایی چون بارسلونا و سویا است. این دو تیم حالا با دو بازی بیشتر به ترتیب 1 و 3 امتیاز کمتر از رئال دارند در حالی که اگر رئال مادرید مقابل سلتا پیروز می شد، می توانست اختلاف خود را به 4 افزایش داده و از فشار رقبا تا حد زیادی بکاهد. یک بازی عقب افتاده دیگر رئال برابر والنسیا و در تاریخ 4 اسفند باید برگزار شود.

دو بازی کمتر از رقبا و کمتر شدن فاصله آنها، فشار مضاعفی روی کهکشانی ها ایجاد کرده است. اتفاقی که رئالی ها معتقدند با تدبیری بهتر از سوی مسئولان لالیگا می توانست رخ ندهد.

طبق ادعای مارکا و آ.اس، مسئولان رئال حتی به فکر خروج از لالیگا در آینده ای نزدیک و ترتیب دادن سوپرلیگ اروپایی با حضور تیم های قدرتمند سایر کشورهای اروپایی نیز هستند.

دیدگاه‌ها