کد خبر : 1393749 | 19 بهمن 1395 ساعت 02:18 | 31.4K بازدید | 1 دیدگاه

توضیح نماینده تراکتور در مورد علل محرومیت‌ها

مشاور حقوقی بین‌الملل باشگاه تراکتورسازی مسائلی درخصوص علل عدم اجازه به فعالیت‌شان در نقل و انتقالات عنوان کرد.

توضیح نماینده تراکتور در مورد علل محرومیت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آرش نجفی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود پیرامون محرومیت‌شان در نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی اظهار کرد: در راستای دستور سردار آجرلو قرار شد کمیته حقوقی مطالبات برای رسیدگی به این امور و جلوگیری از وقایع احتمالی و مجازات تشکیل شود و بنده به‌عنوان مشاور حقوقی در اواخر آبان ماه به باشگاه پیوستم اما پیش از حضور بنده و تشکیل کمیته رای فیفا صادر شده بود.


او ادامه داد: این رای از طرف فیفا جهت اطلاع به باشگاه تراکتورسازی و فدراسیون فوتبال ارسال شده و باشگاه فرصت اعتراض داشته است؛ باتوجه به اینکه کمیته هنوز در آن مقطع تشکیل نشده بوده و شرایطی در باشگاه وجود داشته پیگیری پیرامون آن صورت نگرفت؛ شرایطی که تراکتورسازی در آن قرار دارد سخت است ولی در آن مقطع مدارک دراختیار باشگاه تراکتورسازی قرار نداشت.


نجفی تصریح کرد: کمیته مربوطه باشگاه تراکتورسازی نیز پس از رای فیفا تشکیل شد و حق اعتراض نداشت چون زمان گذشته بود؛ این رای به دلیل اینکه صرف نظر از مبلغ بدهی پرداخت به بازیکن، قسمتی دارد که برای فسخ قرارداد بوده غیر موجه است؛ در رای فیفا نوشته شده به دلیل اینکه باشگاه تراکتورسازی در دوره قرارداد با حمزه یونس مطالبات او را نداده با جریمه و محرومیت مواجه شده است.


مشاور حقوقی بین‌الملل باشگاه تراکتورسازی اضافه کرد: دیدگاه فیفا نسبت به باشگاه‌های ایرانی تغییر کرده است؛ در همین رای اعلام شده به دلیل فسخ قرارداد غیر موجه با سه بازیکن باشگاه تراکتورسازی را با این محرومیت مواجه کرده است.


او ابراز کرد: احتمالا در ساختار باشگاه در جهت اینکه این مدارک به درستی بررسی و ترجمه شود و به مدیرعامل اطلاع‌رسانی گردد قصوری شده که این اتفاقات رخ داده است.


نجفی تاکید کرد: ما هنوز باید پول حمزه یونس را بدهیم و جریمه سر جای خود است اما با این حال باید محرومیت را هم سپری کنیم؛ این مسائل به ایراد تشکیلات ساختار حقوقی ما در فوتبال ایران برمی‌گردد؛ بازیکن قست اولش 90 هزار دلار بوده که 30 هزار دلار را دریافت کرده و بعد ایران را ترک کرده اما حالا تمام 600 هزار دلار قراردادش را می‌خواهد.


او ابراز کرد: باشگاهی را دیدم که تمام بایگانی آن در صندوق عقب یک ماشین است و این مشکل در فوتبال ایران وجود دارد.

دیدگاه‌ها