کد خبر : 1394277 | 21 بهمن 1395 ساعت 00:58 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود دشوار دورتموند در جام حذفی

دورتموند با پیروزی مقابل هرتابرلین در ضربات پنالتی، راهی مرحله بعد جام حذفی آلمان شد.​​​​​​​

صعود دشوار دورتموند در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم در وقت های قانونی و اضافه به تساوی 1-1 رسیدند و در ضربات پنالتی این زردها بودند که توانستند با نتیجه 3-2 یپروز شوند.

 

دورتموندی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی بازی چند موقعیت خوب داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. در مقابل این هرتا بود که در دقیقه 27 به گل رسید.  روی ارسال خوب نیکلاس سالک بود که سالومون کالو دروازه دورتموند را باز کرد.

 

1179201

 

 

تلاش دورتموندی ها برای زدن گل تساوی در نیمه اول بی نتیجه بود و این نیمه با برتری 1-0 هرتا برلین به پایان رسید. دورتموند نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از این نیمه سپری شده بود که به گل تساوی رسید.

 

روی همکاری دمبله و پولیشیچ، این مارکو رویس بود که صاحب موقعیت شد و توانست دروازه حریف را باز کند.

 

 

1179202

 

برتری دورتموندی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف برای بار دوم پیش رفتند اما این اتفاق رخ نداد و بازی به وقت های اضافه کشیده شد.

 

در وقت های اضافه هم زردها تیم برتر میدان بودند اما نتوانستند از این برتری استفاده کنند. در دقیقه 119 سوکراتیس با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا دورتموند بازی را با 10 نفره به پایان برساند. به این ترتیب بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

 

در ضربات پنالتی بازیکنان هرتا ضعیف کار کردند و با از دست دادن سه پنالتی، باعث شدند تا حریف به پیروزی برسد. در مقابل، زردها از 4 پنالتی شان، سه ضربه را تبدیل به گل کردند و راهی مرحله بعد شدند.

دیدگاه‌ها