کد خبر : 1394646 | 22 بهمن 1395 ساعت 15:24 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت عالی طالب لو در مشهد(عکس)

وحید طالب لو، دروازه بان تیم فولاد در فرصت به دست آمده جانشینی، نمایشی بی نقص داشت تا دوباره به عنوان بازیکن شماره یک، به دروازه فولاد بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مهرداد طهماسبی، دروازه بان تیم فولاد از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده است وحید طالب لو با دروازه بانی خوب خود در نیمه دوم مسابقه مقابل پدیده خیال سعداوی را برای ادامه فصل راحت کرد. طالب لو که البته در بازگشت به فوتبال در تیم فولاد از عوامل برتری های این تیم بود، پس از بازی پرسپولیس نیمکت نشین شد با این حال دوباره با مصدومیت رقیب خود فرصتی برای حضور در میادین پیدا کرده و او با تجربه ای که دارد دیروز عملکرد خوبی در بازی مقابل پدیده داشت.


طالب لو در زمان کوتاه حضور در ترکیب فولاد دو بار با مهاجمان پدیده تک به تک شد و دو بار دیگر هم توپ های ارسالی که از جناحین دروازه فولاد را با خطر مواجه کردند در اختیار خود درآورد تا هواداران فولاد خیال آسوده ای برای بازی های آینده داشته باشند.


البته به نظر می رسید طالب لو از نیمکت نشین شدن در فولاد بعد از سه گلی که مقابل پرسپولیس دریافت کرد، راضی نیست با این حال این فرصت دوباره برای او پیش آمده تا مثل نیم فصل اول بازی های خوب خود را به نمایش بگذارد.

 

1179484

دیدگاه‌ها