کد خبر : 1394693 | 22 بهمن 1395 ساعت 17:42 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

جدال با خستگی، کم تجربگی و بی پولی؛

مخاطرات منصوریان برای دربی هشتاد و چهارم

سرمربی استقلال در دیدار دربی هر چند در جدول شرایط به مراتب بهتری نسبت به گذشته دارد؛ اما مشکلات زیادی این تیم را در آستانه دربی تهدید می کند.

مخاطرات منصوریان برای دربی هشتاد و چهارم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با بهترین فرم ممکن و شرایط روحی عالی، پا به دربی هشتاد و چهارم خواهد گذاشت. شاگردان منصوریان در 5 بازی اخیر لیگ خود 4 برد به دست آوردند و در گلزنی نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند. وضعیت خط دفاعی این تیم با 2 کلین شیت در دو دیدار پایانی بسیار بهتر از هفته های گذشته است و نباید فراموش کرد که استقلال با شکست تیم بزرگ و مدعی السد، به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست یافته است.


با این وجود اما منصوریان برای این دربی باید پیش از شروع بازی با سه مشکل بزرگ دست و پنجه نرم کند.

خستگی بازی با السد
استقلال در دیدار برابر السد 120 در دقیقه روز سه شنبه به میدان رفت و آبی ها برای این دیدار بسیار خسته هستند. شاگردان منصوریان که در هفته های گذشته فاصله بازی های آنها به چهار روز رسیده، نسبت به رقیب خود دو روز کمتر استراحت کردند و البته که بازی آنها 30 دقیقه بیشتر طول کشیده است. خستگی یکی از بزرگترین معضلات منصوریان برای این دیدار است و سرمربی این تیم باید بیش از هر موضوعی به فکر سر حال کردن بازیکنان خود برای یک جنگ تمام عیار در طول 90 دقیقه باشد.

تکیه دوباره بر جوانان
فضای دربی با هر دیداری در فوتبال ایران متفاوت است و هر بازیکنی که یک بار این بازی را تجربه کرده، به خوبی این موضوع را می داند. استقلال در ترکیب خود بازیکنانی مانند امید نورافکن، میلاد زکی پور، مجتبی حق دوست و پادوانی را در اختیار دارد که دربی را پیش از این تجربه نکردند و البته بازیکنانی مانند قربانی، رابسون، کاوه رضایی و ... نیز دومین دربی خود را پشت سر می گذارند. تیم جوان منصوریان هرچند در دیدار با السد نمره قبولی گرفت؛ اما سرمربی آبی ها می داند فضای این بازی با حضور 50 هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه متفاوت است و شاگردان او کار سختی در این دیدر خواهند داشت.

مشکلات مالی استقلال
ترکیبی قدیمی از واژه هایی که در این سالها از استقلال شنیده ایم. آبی پوشان هر چند هنوز در این باره موضع گیری نکردند؛ اما پاداش های اندکی که به این تیم رسیده، نتوانسته کمکی به حل مشکلات بازیکنان این تیم کند و شاگردان جوان منصوریان معضلات مالی زیادی دارند. افتخاری، مدیرعامل استقلال قول داده بود تا مشکلات مالی این تیم را بعد از دربی برطرف کند؛ اما جیب خالی بازیکنان و کادرفنی قطعا مشکل بزرگ منصوریان در این دیدار بزرگ خواهد بود که البته حریف آنها نیز با آن دست و پنجه نرم می کند.

دیدگاه‌ها