کد خبر : 1394893 | 23 بهمن 1395 ساعت 17:11 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

چیرو فرارا در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت:

زیدان، رئال مادرید را ایتالیایی کرده است

چیرو فرارا، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، ناپولی و یوونتوس، که زمانی با زیدان در یووه همبازی بود، به آنالیز کهکشانی ها در آستانه بازی حساس با ناپولی پرداخت.

زیدان، رئال مادرید را ایتالیایی کرده است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و ناپولی، چهارشنبه همین هفته در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت. دیداری در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان. هر دو تیم شرایط خوبی دارند. رئال صدرنشین لالیگا است و ناپولی نیز از ماه اکتبر دیگر شکستی تجربه نکرده و شب گذشته نیز با دو گل بر جنووا غلبه کرد.

 

 

1179731

 

 

فرارا در مورد این بازی به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« دوست من زیدان با ایجاد توازن بین خط دفاع و حمله، رئال مادرید را شبیه به تیم های ایتالیایی کرده است.

رئال در برنابئو بازی خودش را خواهد کرد و انتظار نمایشی هجومی از این تیم را دارم؛ ولی اگر رئال در خط دفاعی فضاهای خالی زیادی به ناپولی بدهد، به مشکل برخورد می کند و این به نفع ما خواهد بود.

 

مطمئنم که زیدان در مقابل ناپولی، تیمش را بیش از همیشه ایتالیایی روانه زمین خواهد کرد. کایخون و آلبیول که هر دو سابقه بازی برای رئال را دارند، می توانند دو مهره کلیدی ناپولی در این بازی باشند. آنها می توانند به بازیکنان ناپولی، راه غلبه بر ترس از بازی در برنابئو را یاد بدهند.»

 

دیدگاه‌ها