کد خبر : 1394930 | 23 بهمن 1395 ساعت 17:56 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

چالش در برگزاری پرشین کاپ در بوشهر

احتمال وقوع سیل در بوشهر که به دلیل ورود سامانه پرفشار به کشور پیش بینی شده برگزاری تورنمنت فوتبال ساحلی چهارجانبه بوشهر را با چالش مواجه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی ها قرار است با حضور تیم های ملی ایران – اوکراین – لهستان و ایتالیا در روزهای 26 – 27 و 28 بهمن در ساحل بوشهر برگزار شود و به همین بهانه استادیومی با گنجایش 1500 نفر در ساحل بوشهر تاسیس شده که حاصل تلاش همه مسئولان استانی و شهری در هفته های اخیر بوده است.


باشگاه پارس جنوبی قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور این بازی ها را میزبانی می کند و تا اکنون برگزار کننده چند اردوی داخلی تیم  ملی هم در ماه های اخیر بوده است.


بر اساس اعلام استانداری بوشهر روز دوشنبه مدارس و ادارات دولتی بوشهر تعطیل رسمی اعلام شده و این به خاطر پیش بینی وقوع سیل در شهر است.


گفتنی است تیم های خارجی شرکت کننده در تورنمنت پرشین کاپ فردا وارد تهران می شوند و قرار است بعد از استراحتی کوتاه راهی بوشهر شوند. دو داور لبنانی هم برای قضاوت این بازی ها وارد تهران می شوند و بعد به همراه تیم های خارجی شرکت کننده راهی بوشهر خواهند شد.


قرار است در این تورنمنت تیم ها به صورت دوره ای با هم بازی کنند. این اولین تورنمنت مهم فوتبال ساحلی است که در ایران برگزار می شود. ایتالیا تیم چهارم رنکینگ جهانی است. لهستان در انتخابی جام جهانی در سال 2017 اروپا قهرمان شده و اوکراین هم قهرمانی یورو 2016 را یدک می کشد و ایران هم در رنکینگ جهانی در رتبه ششم جای گرفته است.


دومین تورنمنت مهم فوتبال ساحلی که مهدی تاج وعده آن را داده بود 5 تا 10 فروردین ماه در یزد با حضور تیم های باشگاهی لوانته اسپانیا، لوکوموتیو روسیه، الاهلی امارات و مقاومت گلساپوش یزد برگزار می شود.


در تصاویر زیر مراحل آماده سازی استادیوم 1500 نفره بوشهر را برای برگزاری تورنمنت پرشین کاپ را می بینید. البته این تصاویر چند روز پیش است و بهرام رضاییان – مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی می گوید استادیوم آماده شده است.

 

1179729

 

1179730

 

دیدگاه‌ها