کد خبر : 1394965 | 23 بهمن 1395 ساعت 19:53 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار بایرن در خانه اینگول اشتات

بایرن در روزی که نمایش خوبی ارائه نداد با گلهای لحظات پایانی ویدال و روبن در خانه اینگول اشتات به برتری رسید.

پیروزی دشوار بایرن در خانه اینگول اشتات

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که با توجه به تساوی هفته گذشته بایرن برابر شالکه، این تیم برای پیروزی در خانه اینگول اشتات به میدان آمده بود.

 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و به جز خطای عجیب لواندوفسکی در ابتدا که به نظر مستحق دریافت کارت قرمز بود، اتفاق خاصی در زمین رخ نداد.

 

اما اولین خطر بایرن در دقیقه 20 رخ داد. با ارسال دیدنی ژابی آلونسو به پشت مدافعان اینگول اشتات، لواندوفسکی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه چیپ او در آستانه وارد شدن به دروازه حریف بود که ماتیپ با تکلی دیدنی روی خط دروازه تیمش را نجات داد.

 

 

1179797

 

 

در ادامه بایرن علیرغم تسلط بر توپ و میدان قادر به خلق موقعیت نبود. در دقیقه 39 و با یک ضدحمله خطرناک، بایرن صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه تیاگو در اختیار سنگربان حریف قرار گرفت. در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که به نتیجه نرسید. در دقیقه 54، اینگول اشتات می توانست روی یک ضربه کرنر دروازه بایرن را باز کند اما عدم دقت در کنترل توپ باعث از دست رفتن این موقعیت شد.

 

در دقیقه 68، لواندوفسکی در محوطه جریمه اینگول اشتات متوقف شد و در حالیکه بازیکنان بایرن اعتقاد به اعلام پنالتی داشتند این اتفاق رخ نداد. در ادامه بازی به خشونت کشیده شد و چندین کارت زرد طی چند دقیقه به بازیکنان دو تیم نشان داده شد.

 

در دقیقه 80، اینگول اشتات می توانست با یک ضربه ایستگاهی به گل برسد که این موقعیت نیز به جایی نرسید. در دقایق پایانی بایرن می توانست با ضربه لواندوفسکی به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد.

 

اما تلاش های بایرن در دقایق پایانی نتیجه داد و این تیم بالاخره موفق شد با پاس مولر و ضربه آرتورو ویدال به گل برسد.

 

 

 

1179795

 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 92 بایرن موفق شد روی پاس داگلاس کاستا و روی حرکت انفرادی آرین روبن به گل برسد تا در دقایق پایانی تساوی را با پیروزی 0-2 عوض کند.

دیدگاه‌ها